خبرگزاری کار ایران

فرماندار سقز:

حفظ قداست ماه رمضان مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۶

برنامه‌ریزی جامع و كامل برای انجام امور مربوط به ماه مبارك رمضان و بهره‌مندی از فیوضیات این ماه، باید توسط ادارات تدوین شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان سقز، به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حفظ قداست و حرمت ایام ماه مبارک رمضان در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سقز، نادر فخری ظهر دوشنبه ۱۷ تیرماه در جلسه ستاد شئون فرهنگی، بر لزوم نگاه ایجابی برای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی و انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی جامع و کامل برای انجام امور مربوط به ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی از فیوضیات این ماه باید توسط ادارات تدوین شود.

وی، برپایی محافل انس با قرآن کریم، ‌برپایی سفره افطاری برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی، استقرار دستگاه‌های مجهز جهت روئیت هلال ماه، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و قرآنی از جمله برنامه‌های در دست اقدام توسط ادارات شهرستان سقز جهت ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

فخری فضاسازی شهر، برگزاری دوره آموزشی اخلاق کارگزاران برای روسای ادارات، ‌برپایی نماز جماعات در ادارات، دیدار با روحانیان، برنامه‌ریزی برای صنوف و نظارت بر اغذیه‌فروشان و مراکز عرضه مواد غذایی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ماه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز