خبرگزاری کار ایران

سردار احمدی مقدم:

امنیت پایه و اساس تمام فعالیت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۷

ایران اسلامی علیرغم تحریم‌ها، تهدیدات، جنگ‌‌های روانی، فشارهای سیاسی و اقتصادی و همچنین توطئه‌ها با تکیه بر ولایت,مانند جزیره‌ای آرام در اقیانوس متلاطم به جلو حرکت می‌کند.

ایلنا: فرمانده ناجا امنیت را پایه و اساس تمام فعالیت‌ها در جامعه دانست و تصریح کرد: پایه و اساس همه کار‌ها بر مبنای امنیت استوار است و اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ اقدامی در جامعه به نتیجه مطلوب و مورد نظر نمی‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر چهارشنبه  ۲۶ تیرماه در دیدار با فرماندهان و کارکنان و پرسنل فرماندهی انتظامی استان در سنندج تصریح کرد: پایه و اساس همه کار‌ها بر بنای امنیت استوار است و اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ اقدامی در جامعه به نتیجه مطلوب و مورد نظر نمی‌رسد.
وی افزود: با نگاهی سطحی به کشورهای همسایه که امنیت در آن‌ها مختل شده است، اهمیت نعمت امنیت را بیشتر درک می‌کنیم.
سردار احمدی مقدم ادامه داد: امروز شاهد هستیم نبود امنیت در کشوری همچون مصر جامعه آن را دو پارچه کرده و معلوم نیست این بحران تا چه زمانی در آن کشور ادامه داشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ایران اسلامی علیرغم تحریم‌ها، تهدیدات، جنگ‌های روانی، فشارهای سیاسی و اقتصادی و همچنین توطئه‌ها با تکیه بر ولایت، مانند جزیره‌ای آرام در اقیانوس متلاطم به جلو حرکت می‌کند و هرچه پیش‌تر جلو برویم بیشتر به اهمیت این نعمت پی می‌بریم.
احمدی مقدم اضافه کرد: وحدت جامعه اسلامی ایران یکی از برکات نظام، به عنوان پشتوانه محکم برای حرکت روبه جلو است که همه ما باید قدردان و شکر گذار این نعمت بزرگ باشیم.
وی یادآور شد: بدون شک بسیاری از توطئه‌های دشمنان مانند فتنه ۸۸ که می‌توانست مبنای یک شکاف بزرگ باشد، به برکت تدبیر روشن رهبری مهار شد.
فرمانده ناجا افزود: فتنه ۸۸ اگر به خاطر روشنگری‌های حکیمانه رهبری نبود ضمن ایجاد لطمات بزرگ، شکاف بزرگی را بین مردم و نظام ایجاد می‌کرد.
احمدی مقدم، تمسک بر باطن قرآن را مهم‌ترین رمز موفقیت و توفیق مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: برداشت‌های سطحی از ظاهر قرآن به صورت ناقص موجب نشان دادن دینی خشن، غیرمنطقی، غیر مدرن و ناسازگار با پیشرفت‌ها و همچنین ایجاد فرق تکفیری‌ چون سلفیت و وهابیت می‌شود که مورد حمایت دشمنان اسلام خواهند بود.
فرمانده نیروی انتظامی ناجا در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه باید برآورد دقیقی از نیازهای مردم داشته باشیم، گفت: هر حکومتی نتواند نیازهای مردم خود را درک کند و ادراک خود را بخواهد به مردم نسبت دهد، به سرنوشت همان‌هایی دچار می‌شود که سقوط کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز