خبرگزاری کار ایران

پیام نور سنندج در مسابقات سراسری رباتیك سوم شد

asdasd

سینا صفایی پور، سالار حسین پور، دانیال خلیلی، آروین خاوریان، سیران محمدی و آنا كرباسی دانشجویان نخبه مركز سنندج هستند كه با ساخت ربات باغبان هوشمند موفق به كسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند.

ایلنا- سنندج: سرپرست دانشگاه پیام نور استان كردستان گفت: دانشجویان مركز سنندج با ساخت ربات باغبان هوشمند موفق به كسب مقام سوم در مسابقات سراسری رباتیك شدند.

ایوب مرادی در گفت وگو با ایلنا تصریح کرد: تیم رباتیك پیام نور كردستان متشكل از دانشجویان نخبه و فعال مركز پیام نور سنندج در مسابقات رباتیك دانشگاه صنعتی شریف تهران با عنوان شریف جام 2012 حضور پیدا كرد و خوشبختانه پس از رقابت چند روزه در این المپیاد، افتخاری دیگر برای جامعه دانشگاهی استان آفرید.

وی افزود: سینا صفایی پور، سالار حسین پور، دانیال خلیلی، آروین خاوریان، سیران محمدی و آنا كرباسی دانشجویان نخبه مركز سنندج هستند كه با ساخت ربات باغبان هوشمند موفق به كسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند.

مرادی اظهار داشت: هسته رباتیك دانشجویان پیام نور سنندج از سال 89 تأسیس شده و فعالیت رسمی خود را از بهمن 90 آغاز كرده است و تاكنون در مسابقات مختلف ملی و منطقه ای برای استان كردستان افتخاران فراوانی را آفریده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان كردستان گفت: در دومین المپیاد رباتیك ویژه دانشجویان پیام نور سراسر كشور در استان مازندران نیز تیم رباتیك پیام نور استان در لیگ ربات های نمایشی موفق به كسب جام خلاقیت و نوآوری و تیم برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری شد.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی منسجم و حمایت از دانشجویان مبتكر و خلاق در عرصه رباتیك سعی می شود در دوره های بعدی این المپیاد عناوین بیشتری در لیگ های مختلف كسب شود و این مهم با توجه به استعداد بالای دانشجویان كردستانی دور از انتظار نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز