خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره تعاون دهگلان اعلام کرد:

تخصیص بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل دردهگلان

asdasd

5 میلیارد و 28 میلیون تومان اعتبار برای مشاغل خانگی و كسب و كارهای خُرد به شهرستان دهگلان اختصاص داده شده است.

ایلنا- دهگلان: سرپرست اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعی و دبیر كارگروه تخصصی اشتغال شهرستان دهگلان،از تخصیص 5 میلیارد و 28 میلیون تومان اعتبار برای مشاغل خانگی و كسب و كارهای خُرد در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا جمشید مهدی زاده، چهارشنبه شب در سومین نشست اعضای كارگروه تخصصی اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: 5 میلیارد و 28 میلیون تومان اعتبار برای مشاغل خانگی و كسب و كارهای خُرد به شهرستان دهگلان اختصاص داده شده است كه به محض اعلام آمادگی بانكهای عامل،متقاضیان واجد شرایط معرفی خواهند شد.

وی همچنین به توزیع این اعتبارات به تفكیك دستگاههای اجرایی در شهرستان پرداخت و خواستار جدیت همه دستگاهها در ثبت فرصت های شغلی ناشی از این بخش از مشاغل در سامانه مربوطه شد.

مهدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود، از ادارات عضو كارگروه خواست با بازرسی از كارگاهها و مراكز صنعتی، خدماتی و صنفی نسبت به شناسایی افراد تازه استخدام و ثبت مشخصات آنان در (رصد) سامانه اشتغالزایی استان اقدام کنند.

فرماندار دهگلان نیز در این نشست بر تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی و بانك های عامل در راستای جذب اعتبار تخصیص یافته به شهرستان تاكید كرد و افزود: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته بانك ها در زمینه تسهیل در پرداخت و ضمانت ها، انتظار می رود تسریع در تحقق اشتغال های ناشی از بخش مشاغل خانگی در دهگلان فزونی یابد.

محمد رضایی از دستگاه های اجرایی خواست در ثبت فرصت های شغلی ناشی از اشتغال تعهد شده شهرستان در سالجاری همت گمارند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز