خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۷

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان روز شانزدهم مردادماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار در استان برگزار می‌شود.
قباد میمنت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: به همت سرای روزنامه نگاران استان و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان روز شانزدهم مردادماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به تدوین سیاست جشنواره‌های فصلی استانی توسط سرای روزنامه نگاران ایران، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی، هیاتی سه نفره از استادان و کار‌شناسان حوزه روزنامه نگاری را به عنوان هیات داوران این رویداد فرهنگی و مطبوعاتی در استان‌ها معرفی کرده است.
میمنت آبادی افزود: این هیات متشکل از «زهرا عرب» مدرس عرصه ارتباطات و روزنامه نگاری، «محمود اکرامی فرد» استاد دانشگاه و روزنامه نگار و «فرشید حسامی» پیشکسوت روزنامه نگاری است که به عنوان داوران جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبر گزاری‌ها و سایت‌های رسمی در استان‌ها معرفی شده‌اند.
وی حضور خوب خبرنگاران عضو سرای روزنامه نگاران را در نخستین جشنواره فصلی مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: بنا به پیشنهاد مدیر سرای روزنامه نگاران استان ۹ کمیته تخصصی در این سرا با هدف سازماندهی اعضا جهت انجام امور مربوط به حوزه تخصصی رسانه در استان تشکیل که در آیین اختتامیه احکام مسئولین این کمیته‌های تخصصی نیز داده می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از زمان افتتاح سرای روزنامه نگاران استان کردستان در ۹ دی ماه ۹۱ تاکنون تفاهم نامه‌های بین بخشی این سرا با برخی از دستگاه‌های اجرایی با ماهیت آموزشی و رفاهی منعقد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز