خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز خبرنگار؛

صندوق اعتباری حمایت از خبرنگاران کردستانی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۹

برای نخستین بار و همزمان با روز خبرنگار، صندوق اعتباری حمایت از خبرنگاران کردستانی در استان راه اندازی می‌شود.

ایلنا:سخنگوی خانه مطبوعات استان کردستان اظهار داشت: برای نخستین بار و همزمان با روز خبرنگار، صندوق اعتباری حمایت از خبرنگاران کردستانی در استان راه اندازی می‌شود.
اسعد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از سنندج تصریح کرد: هیئت مدیره و بازرسان دور پنجم خانه مطبوعات کردستان تمام توان خویش را برای خدمت رسانی به اعضا به کار گرفته‌اند و با جدیت هرچه تمام‌تر برای نیل به اهداف و دغدغه‌های اعضا تلاش می‌کنند.
وی افزود: در سال جاری و طی چند هفته اخیر دو جلسه مشترک بین اعضای هیئت مدیره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برپایی آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان برگزار شده است.
فرهادی ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه و هماهنگی‌هایی که با استاندار کردستان به عمل آمده است آیین گرامیداشت روز خبرنگار با تولیت خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.
سخنگوی خانه مطبوعات کردستان گفت: بر همین اساس طی جلسه‌ای فوق‌العاده توسط اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه شاهد بررسی پرونده‌های موجود در خانه مطبوعات بودیم که بر این اساس 110 پرونده به عنوان عضو اصلی خانه تأیید شدند و 12 پرونده نیز به دلایل موجود در اساس نامه حذف شدند.
فرهادی خاطرنشان کرد: همچنین 31 پرونده نیز به دلایل نقص در مدارک، نبود سابقه کاری و سایر نواقص بر اساس آیین‌نامه‌ها و اساس نامه خانه مطبوعات معرفی شدند.
وی یادآور شد: اعضای اصلی خانه مطبوعات استان می‌توانند عضو این صندوق شوند و بر اساس مصوبات و جلسات برگزار شده در هیئت مدیره خانه طی برپایی مجمعی عمومی برای انتخاب اعضای هیئت امنای این صندوق اعتباری نیز رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.
سخنگوی خانه مطبوعات کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با تهیه برگه‌های سهام،تمام اعضای اصلی خانه مطبوعات سهام‌دار این صندوق خواهند بود و می‌توانند میزان سهام خویش را با افزایش آورده‌هایشان افزایش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز