خبرگزاری کار ایران

کارگاه تخصصی مصاحبه و تاریخ شفاهی در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۲۸

حوزه هنری استان کردستان به منظور آموزش فنون تخصصی مربوط به نحوه ثبت تاریخ شفاهی و مصاحبه گری، کارگاه تخصصی را در روزهای 6 و 7 شهریور ماه 92 با حضور اساتید برجسته کشوری در سنندج برگزار می‌کند.

ایلنا: حوزه هنری استان کردستان به منظور آموزش فنون تخصصی مربوط به نحوه ثبت تاریخ شفاهی و مصاحبه گری، کارگاه تخصصی را در روزهای 6 و 7 شهریور ماه 92 با حضور اساتید برجسته کشوری در سنندج برگزار می‌کند.
رئیس حوزه هنری کردستان ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایلنا از سنندج تصریح کرد: به منظور آموزش نیروهای متخصص در بحث گردآوری خاطرات تاریخ شفاهی دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین اصول مصاحبه گری کارگاهی تخصصی با حضور اساتید برجسته کشوری در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج به صورت فشرده برگزار می‌شود.
امین مرادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولین دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری در خصوص سرعت بخشیدن به جمع آوری و انتشار خاطرات انقلاب و دفاع مقدس،افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت و ضرورت ثبت خاطرات رخدادهای صورت گرفته در استان، حوزه هنری تمام ظرفیت خود را جهت پیشبرد این بخش از فعالیت‌ها به کار خواهد بست و برنامه های ویژه ای در این بخش تدوین شده است.
وی با اشاره به خلق حماسه های عظیم و شگرف در استان کردستان توسط مردم غیور استان در زمان انقلاب اسلامی گفت: دلاورمردی های صورت گرفته در حفظ کیان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با بدخواهان و ضدانقلاب و با توجه به شرایط خاص منطقه و اهمیت استان کردستان و ویژگی‌های فرهنگی، جغرافیایی و سیاسی منطقه می‌طلبد تا با نگاهی ویژه در جهت ضبط و ثبت این رویدادها به صورت تخصصی و علمی اقدام شود.
مرادی یادآور شد: مهم‌ترین موضوع در این زمینه آشنایی کامل با نحوه مصاحبه و ثبت تاریخ شفاهی است كه انتظار می‌رود بتوانیم با برگزاری این دوره و دوره های بعدی دراین زمینه به صورت علمی و تخصصی اقدام كرده و زمینه برای شناسایی و پرورش استعدادهای جدید فراهم شود.
این مسئول با اشاره به محدودیت این کارگاه خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 30 مرداد ماه فرصت دارند به صورت حضوری به واحد آموزش حوزه هنری استان کردستان واقع در خیابان فلسطین – روبروی فرمانداری سنندج مراجعه و ثبت نام كنند.
مرادی در پایان سخنانش افزود: این کارگاه رایگان بوده و آشنایی اولیه با مصاحبه گری جهت شرکت در این کارگاه ضروریست و با توجه به محدودیت پذیرش کارگاه اولویت در پذیرش بستگی به زمان ثبت نام دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز