خبرگزاری کار ایران

توسط دامپزشکی استان کرمان صورت گرفت:

کسب عنوان دستگاه قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۵

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان از کسب عنوان دستگاه قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی توسط این اداره کل خبر داد.

ایلنا: دهقانی گفت: اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان یکی از دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات به محروم‌ترین قشر جامعه تمام تلاش خود را معطوف انجام دقیق وظایف خطیر خود می‌نماید.

به گزارش ایلنا ازکرمان وی افزود: خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و اقشار ضعیف جامعه از افتخارات دامپزشکی است.

وی بیان داشت: در این راستا سعی شده با اصلاح و بهبود روندهای موجود به سمت ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و همچنین تسریع در اجرای پروژهای مربوطه حرکت نماییم.

وی با بیان اینکه تامین سلامت دام و طیور علاوه بر تامین غذای کافی برای مردم، یکی از فاکتورهای کلیدی سلامت غذا می‌باشد ادامه داد: تامین سلامت دام، پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نظارت بر پروسه استحصال، بسته بندی و عرضه انواع گوشت از مهم‌ترین وظایف مجموعه دامپزشکی در راستای تامین سلامت جامعه و غذای مصرفی انسان‌هاست.

دهقانی اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در زمینه شاخصهای عمومی و اختصاصی، تفاهم نامه تحول اداری سال ۹۱ و اصلاحات صورت گرفته در فرایند‌های دستگاهی به صورت مستند برای ستاد شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان ارسال شده است.

وی گفت: طی ارزیابی صورت گرفته توسط ستاد جشنواره مذکور، اداره کل دامپزشکی استان کرمان موفق به کسب عنوان «دستگاه قابل تقدیر» در این جشنواره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز