خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان خبر داد:

برق رسانی به 22 روستا با اعتباری بالغ بر 980 میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۶

درآستانه هفته دولت 500 خانوار روستایی جنوب استان کرمان به طور همزمان برق دار شدند.

ایلنا: طی مراسمی در هفته دولت بطور همزمان طرح برق رسانی به ۲۲ روستاهای جنوب با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیون تومان انجام شد که از این تعداد دو روستای اغر گوییه سیرجان وتیر گرد منطقه جبال بارز جیرفت با استفاده از انرژی‌های نو (خورشیدی) از نعمت برق بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از کرمان در این مراسم مهدوی نیا با اعلام اینکه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان طرح‌های برق رسانی به ۲۲ روستا و همچنین رفع افت ولتاژ در ۱۲۰ منطقه جنوبی استان کرمان به مرحله بهره برداری رسیده خواستار همیاری و اختصاص بودجه و نقدینگی کافی جهت اجرای سایر طرح‌های در دست اقدام شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان از سوی استاندار محترم کرمان شد.

در ادامه این مراسم طرح افتتاح همزمان ۱۲۰پروژه جهت توسعه و اصلاح و رفع افت ولتاژ مناطق جنوبی استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان در جنوب استان به بهره برداری رسیدند که از این تعداد ۱۱پروژه آن با اعتباری بالغ بر ۳۳۰میلیون تومان در شهرستان سیرجان افتتاح شد.

گفتنی است در این مراسم طرح تامین برق روستای برج شیله سیرجان با ۳۵ خانوار با احداث ۳۵۰ متر شبکه فشار متوسط و۱۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور با قدرت ۱۰۰کاوا با صرف هزینه‌ای بالغ بر۵۰میلیون تومان به نمایندگی از ۲۲روستای فاقد برق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برق دار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز