خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمان خطاب به نیروی انتظامی:

جمع آوری سلاح سرد در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۰

امنیت اجتماعی باید در اولویت نخست قضات و ضابطین قرار گیرد و با تحرکات اراذل و اوباش و اخلال گران در امنیت اجتماعی در اسرع وقت و با قاطعیت برخود شود.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان گفت: باید برخورد با اراذل و اوباش و جمع آوری سلاح سرد با جدیت دنبال شود. موحدٰ در جمع قضات دادسرا و روسای کلانتری‌های شهر کرمان افزود: امنیت اجتماعی باید در اولویت نخست قضات و ضابطین قرار گیرد و با تحرکات اراذل و اوباش و اخلال گران در امنیت اجتماعی در اسرع وقت و با قاطعیت برخود شود.

به گزارش ایلنا از کرمان وی تأکید کرد: افرادی در معابر عمومی شمشیر، ‌ قمه و یا دشنه با خود حمل می‌نمایند و اوضاع و احوال بیانگر آن است این اشیاء برای منازعه و ارتکاب جرم حمل می‌شوند باید با آنان برخورد و اشیاء مذکور جمع آوری شوند.

این مقام قضایی ضمن قدردانی از تمامی مسئولین و افرادی که در راه اندازی کمپ ترک اعتیاد اجباری معتادین نقش داشته‌اند، اظهار داشت: پروسه ترک اعتیاد در این کمپ به خوبی انجام می‌شود و در حال حاضر نیز حدود ۳۰۰ نفر در این کمپ در حال ترک اعتیاد خود هستند، اما افرادی پس از خروج از کمپ برگشت به اعتیاد نخواهند داشت که خانواده، آن‌ها را پذیرش و مراقبت‌های پس از ترک را انجام دهد.

موحد تصریح کرد: افرادی که پس از ترک اعتیاد از کمپ خارج می‌شوند چنانچه به حال خود‌‌ رها شوند دوباره به‌‌ همان معضل اعتیاد خود باز خواهند شد.

دادستان کرمان با اشاره به لزوم جمع آوری زنان ولگرد در سطح معابر عمومی، بیان داشت: باید ساماندهی و درمان اعتیاد زنان با راه اندازی مرکزی مشابه مرکز ترک اعتیاد مردان در دستور کار قرار گیرد، زیرا خطری که از سوی زنان معتاد و ولگرد متوجه جامعه است به مراتب از خطر مردان بیشتر است.

وی ابراز امبدواری کرد: در سایه تعامل و همراهی مسئولین به زودی شاهد راه اندازی کمپ نگهداری و ترک اعتیاد زنان در استان نیز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز