خبرگزاری کار ایران

فرماندار كرمان:

جشنواره بزرگ ارگ راین در 16 شهریورماه برگزار می شود

فرماندار كرمان در جلسه نهایی هماهنگی برگزاری جشنواره بزرگ ارگ راین از برگزاری این جشنواره در شانزدهم شهریور ماه خبر داد.

کرمان - ایلنا: فرماندار كرمان در جلسه نهایی هماهنگی برگزاری جشنواره بزرگ ارگ راین از برگزاری این جشنواره در شانزدهم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعیدی گفت: كلیه تمهیدات لازم جهت اجرای هر چه بهتر جشنواره اندیشیده شده و به فضل الهی شاهد برگزاری با شكوه آن در محل ارگ تاریخی راین خواهم بود.

وی افزود: همزمان با برگزاری جشنواره از كتاب "راین که شامل اطلاعات جامعی در خصوص بخش راین، اماكن گردشگری، زیارتی و تاریخی راین و... می باشد رونمایی خواهد شد.

وی تصریح نمود: در طول مسیر مستقر سه محور كرمان- راین، بم – راین و جیرفت – راین جهت هر گونه امداد رسانی مستقر و هلال احمر این محورها را پوشش خواهد داد.

وی یاد آور شد: طرح ویژه امنیتی و ترافیكی توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی اجرا خواهد شد و در طول مسیر تابلوهایی به منظور راهنمایی مسیر حركت برای استفاده گردشگران نصب می گردد.

وی اظهار داشت: سایت سیار مخابرات در روز جشنواره در محل ارگ راین مستقر خواهد شد و چندین دستگاه تلفن همگانی نیز راه اندازی می شود تا بازدیدكنندگان در زمینه برقراری ارتباطات سیار مشكلی نداشته.

سعیدی خاطر نشان كرد: برنامه های متنوعی برای استفاده بازدید كنندگان از جمله دعوت از هنرمندان مطرح تلویزیونی، اجرای نمایشهای عروسكی، برگزاری كارگاه نقاشی و قصه گویی ویژه كودكان و نوجوانان، كارگاه سفال گری، نمایشگاه آثار هنرمندان، اجرای سرودهای ملی و محلی، اجرای برنامه های ورزشی زور خانه ای و رزمی، برگزاری مسابقات دارت و تیركمان و.. در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: غرفه های عرضه محصولات محلی، كشاورزی، عشایری و مواد غذایی در روز جشنواره دایر می شود تا مردم علاوه بر بازدید از ارگ تاریخی راین و استفاده از برنامه های متنوع و شاد جشنواره بتوانند به صورت مستقیم برخی احتیاجات خود را از محصولات طبیعی و سالم این منطقه تامین نمایند.

فرماندار كرمان ضمن اشاره به پیش بینی كلیه نیازهای بازدیدكنندگان گفت: تعداد 10 تانكر ثابت توسط هلال احمر و تانكرهای سیاری توسط اداره آب و فاضلاب جهت تامین آب شرب مورد نیاز گردشگران در نظر گرفته شده است همچنین پاركینگهایی به صورت مجزا ایجاد شده است تا در این زمینه مشكلی بوجود نیاید.

وی در پایان خواستار همكاری كلیه دستگاه های اجرایی جهت شناساندن هر چه بهتر این خطه سرسبز و كهن از دیار كریمان به هموطنان و نیز شركت مردم و بهره مندی از این موقعیت گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز