خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایندگی آموزش فنی و حرفه ای گلزاربردسیر

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۳

نمایندگی آموزش فنی و حرفه ای گلزار از توابع شهرستان بردسیربا اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال راه اندازی شد.

کرمان -ایلنا: نمایندگی آموزش فنی و حرفه ای گلزار از توابع شهرستان بردسیربا اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، نمایندگی آموزش فنی و حرفه ای گلزار از توابع شهرستان بردسیربا سه رشته مهارتی قالی بافی، جوشکاری و باغبانی با ظرفیت هر رشته 15 نفر، در فضایی به مساحت 2500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال راه اندازی شده و آماده آموزش رایگان علاقمندان است.

در مراسم افتتاح این مرکز آموزش مهارتی،ابراهیمی نژاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به تحریم استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت: آموزش های فنی و حرفه ای بهترین راه مقابله با تحریم ها و بی نیازی از کشورهای غربی است.

وی افزود: آموزش های مهارتی با اشتغال پایدار، در مهار بحران بیکاری نیز نقش مهم و بسیار موثری دارد و با استفاده از نیروهای انسانی کارآمد فرهنگ کار و تلاش را در جامعه توسعه می دهد.

وی تصریح کرد: بدلیل نیاز ضروری جامعه امروز به پوشش گسترده این آموزشها، با وجود عدم اختصاص بودجه و چارت خاص و با همکاری فرمانداران و بخشداران مناطق محروم و شهرستان های تازه تاسیس استان مانند رابر، انار، ارزوئیه، گلباف، شهداد، گلزار، بیاض، فهرج و ریگان طی دو سال قبل تحت پوشش قرار گرفته است.

وی دریافت گواهینامه بین المللی، و اختصاص وام توسط صندوق مهر امام رضا(ع) در طرح مشاغل خانگی را از دیگر مزایای این آموزش ها عنوان کرد که به افراد زندگی و شغل آبرومند عطا می کند.

در ادامه این مراسم موسی پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بردسیر نیز آموزش را لازمه پیشرفت کشور دانست و با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای، راه اندازی این مرکز مهارتی را در جهت رونق منطقه محروم اما بااستعداد گلزار و بخصوص احیای هنر قالی نمونه آن بسیار مهم دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز