خبرگزاری کار ایران

توسط یکی از کارشناسان شرکت گاز استان کرمان انجام شد:

ارائه مقاله بررسی مصرف انرژی در ایستگاه های تقلیل فشار گاز شهری

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۸۳

هدف از ارایه این مقاله با موضوعیت بررسی مصرف انرژی در ایستگاههای تقلیل فشار گاز شهری و صرفه جویی از مصرف بیش از حد انرژی و اجزاء گرم کن و فشارشکن بوده که مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

کرمان-ایلنا: هدف از ارایه این مقاله با موضوعیت بررسی مصرف انرژی در ایستگاههای تقلیل فشار گاز شهری و صرفه جویی از مصرف بیش از حد انرژی و  اجزاء گرم کن و فشارشکن بوده که مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان،رییس اندازه گیری شرکت گاز کرمان با ارایه مقاله با عنوان بررسی مصرف انرژی در ایستگاههای تقلیل فشار گاز شهری که در مورد ایستگاههای تقلیل فشار گاز گامی بسیار محکم در مسیر تحقق آرمانهای ایران اسلامی برداشته تا در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقطه عطفی در شکوفایی صنعت نفت و گاز کشور باشد.

علی ابراهیمی در خصوص مقاله ارایه شده خود گفت: ایستگاههای تقلیل فشار شهری یکی از مهمترین عوامل جهت مصرف گاز در شهرها می باشند که با تحقیق و بررسی بر روی آنها مسایلی که ممکن است آسیب های سویی به این ایستگاهها وارد شود و همچنین صرفه جویی خیلی زیادی در مصرف سوخت داشته باشیم.

وی افزود: هدف از ارایه این مقاله با موضوعیت بررسی مصرف انرژی در ایستگاههای تقلیل فشار گاز شهری نه تنها صرفه جویی از مصرف بیش از حد انرژی و اجزاء گرم کن و فشارشکن بوده که مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و سپس با توجه به داده هایی که از ایستگاههای تقلیل فشار ثبت شده میزان مصرف سوخت گرم کن همراه با دمای گاز خروجی از رگولاتور در چند حالت مختلف، این مقادیر با هم مقایسه شده و نتایج حاصل امکان طراحی سیستم کنترل دمای گاز خروجی گرم کن ها را میسر می سازد.

نادر عظیمی رییس روابط عمومی شرکت گاز استان در این خصوص گفت: این شرکت با داشتن مهندسان و کارشناسان برجسته و صاحب علم و دانش بالا توانسته سطح علمی و یژوهشی سازمان را افزایش داده و از تجارب علمی و پژوهشی این کارمندان در راستای ارتقای سطح بهره وری و علمی استفاده نموده تا با طرحهای موفق و کارا و توکل بر خدای که در راس همه توفیق هاست موفق و سربلند باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز