خبرگزاری کار ایران

مجتمع خدماتی رفاهی در كرمان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۳

احداث این مجتمع یک‌ میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است که 400 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

کرمان- ایلنا: احداث این مجتمع یک‌ میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است که 400 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پایانه های كرمان،دهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان كرمان با نام امام علی (ع)در زمینی به مساحت 37 هزار متر مربع شامل تاسیسات:رستوران، تعمیرگاه‌ها، نمازخانه، سوئیت‌های اقامتی، ساختمان اداری، سکوهای جایگاه سوخت و... در كیلومتر 36 محور جیرفت –كرمان،با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی افتتاح و بهره برداری از آن آغازشد.

در آئین افتتاح این مجتمع كه با حضور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، غنچه پورفرمانداروجمعی از مدیران دستگاههای ذیربط، امیری سرمایه گذارمجتمع خدمات رفاهی - بین راهی امام علی (ع) اظهار داشت: احداث این مجتمع یک‌ میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است که 400 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

وی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 37 هزار و 500 متر مربع شامل رستوران، تعمیرگاه‌ها، نمازخانه، سوئیت‌های اقامتی، ساختمان اداری، سکوهای جایگاه سوخت و... احداث شده است.

امیری ضمن تقدیر از مدیركل و كارشناسان اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان در همكاری مستمر وحمایت بی دریغ خود ازاین سرمایه گذاری گفت: احداث این پروژه از سال 89 آغاز و تا سال جاری به طول انجامید، وی تصریح کرد: این مجموعه شامل تمام عناصر خدمات دهنده مورد نیاز مسافر، خودرو و... است که در کیلومتر 36 محور جیرفت به کرمان احداث شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز