خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر نفت صورت گرفت:

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی 100 طرح گازرسانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۶

تاکنون 65 درصد جمعیت کشور زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند، شمار کنونی مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی را نزدیک به 16میلیون مشترک اعلام کرد.

کرمان-ایلنا: با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران بیش از 100 پروژه گازرسانی با هزینه ای افزون بر 50 میلیارد تومان در استان كرمان آغاز و یا به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی شرکت گاز کرمان، جواد اوجی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در سفر به استان کرمان از پروژه های افتتاحیه دهه مبارک فجر بازدید وطی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان؛ امام جمعه محترم شهرستان سیرجان، نماینده محترم استان، فرماندار سیرجان و تنی چند از مقامات محلی بیش از 100 پروژه گازرسانی با هزینه ای افزون بر 50 میلیارد تومان در استان كرمان آغاز و یا به بهره برداری رسید.

در این مراسم اوجی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: به بركت انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار در حال حاضر شاهدیم كه بیش از 1000 شهر و 14 هزار روستای كشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

وی افزود:با اتصال بیشتر روستاهای پرجمعیت کشور به شبکه گاز، طرح های جدید نیز برای گازرسانی به روستاهای دور افتاده و فاقد گاز در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان این که تاکنون 65 درصد جمعیت کشور زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند، شمار کنونی مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی را نزدیک به 16میلیون مشترک اعلام کرد.

گفتنی است:در حاشیه این مراسم مدیر عامل شرکت گاز کرمان گفت: در سال جاری در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی از زیر ساختهای استان صنایع و نیروگاهها ۷۸٪ گاز تحویل و مورد استفاده قرار گرفته و ٪۲۳ گاز نیز در بخش خانگی و تجاری مصرف گردیده است.امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه پیدا کند و خدمات گازرسانی در را جنوب استان نیز گسترده نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز