خبرگزاری کار ایران

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

حضور گروه خبری مهر ماندگار برای فیلم برداری از پروژه‌های کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۷

حضور گروه خبری مهر ماندگار و تهیه گزارش و فیلم برداری از پروژه‌های اجرایی این استان و روند پیشرفت آنان سهمی از برنامهٔ تهیه شده مهر ماندگار خواهد بود.

کرمان-ایلنا: به منظور ارایه خدمات ارایه شده به مردم کرمان و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فعالیتهای پروژه‌های گازرسانی درروندتوسعه مطلوب طرحهای مهر ماندگاراستان در تهیه و تولید است.

ماندگار شرکت ملی گاز ایران عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که از شبکه یک سیما در دست تهیه و ساخت است.

وی افزود: این گروه خبری با حضور در شرکتهای گاز استان نسبت به تهیه و ساخت این برنامه با موضوعیت اجرای پروژه‌های عملیاتی؛ گازرسانی به مسکن مهر شهر‌ها و روستا‌ها و طرح‌های مهر ماندگار اقدام کرده و به زودی از شبکه یک سیما سراسری پخش خواهد شد.

وی گفت: حضور گروه خبری مهر ماندگار و تهیه گزارش و فیلم برداری از پروژه‌های اجرایی این استان و روند پیشرفت آنان سهمی از برنامهٔ تهیه شده مهر ماندگار خواهد بود.

وی تصریح نمود: امیداست با تلاش بی‌وقفه این عزیران در تهیه این برنامه گامی مثبت در جهت صرفه جویی و بهینه مصرف کردن گاز طبیعی باشد.

رییس روابط عمومی در خاتمه گفت: تهیه و ساخت برنامه‌های تلویزیونی بسیار مشکل و سختی‌های خاصی دارد و امیدوایم تهیه کنندگان این برنامه موفق بتوانند فعالیت‌ها و تلاش‌های سخت کوشانه مدیران؛ مسولان و مهندسان را ارج داده و سختی و سنگینی این مسولیت مهم را از دوش آنان برداشته ویا سبک‌تر نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز