خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور:

قانون‌مداری از راه‌های پیشگیری از وقوع جرم است

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۴

مسئولین باید بر عملکرد پیمانکاران منطبق بر دستور العمل‌ها نظارت کامل داشته تا از قصور وضعف آن‌ها جلوگیری نمایند.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: اقدام در چارچوب قانون و عمل به وظایف قانونی در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال از راههای پیشگیری ازوقوع جرم در این مقوله است.

به گزارش ایلنا از کرمان، سیدمهدی قویدل افزود: در زمینه حفظ حقوق بیت المال قوانین جامعی وجود دارد و اگر در این راستا کوتاهی صورت پذیرد؛ ناشی از ضعف عملکرد مدیران است.

دادستان راور، عدم وجود بانک اطلاعاتی از اموال و اراضی دولتی را ازجمله ضعف‌های مهم دانست و خاطرنشان ساخت: باید با تعیین خط مشی‌های منطبق با قانون و اشراف کامل بر شرح وظایف در این زمینه اقدام شود.

قویدل همچنین فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای حفظ حقوق بیت المال را از دیگر ضروریات دانست و تاکید کرد: مسئولین با تعامل و نظارت باید از سوءاستفاده افراد سودجو از حقوق بیت المال ممانعت بعمل آورند.

دادستان راور؛ عدم نظارت مسئولین در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را نیز از دیگر ضعفهای مهم برشمرد و بیان داشت: مسئولین باید بر عملکرد پیمانکاران منطبق بر دستور العمل‌ها نظارت کامل داشته تا از قصور وضعف آن‌ها جلوگیری نمایند.

در این جلسه دو مورد از پرونده‌های مطروحه در رابطه با تضییع حقوق بیت المال مورد بحث قرار گرفته و از مسئولین مربوطه خواسته شد تا در اسرع وقت نسبت به وظایف قانونی محوله اقدام و نتیجه را جهت انعکاس در جلسه بعداعلام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز