خبرگزاری کار ایران

فرماندار كرمان

انتخابات در فضایی امن و آرام برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۹

انتخابات باید درفضایی امن و آرام برگزار شود و نیروی انتظامی حافظ این امنیت خواهد بود.

ایلنا: سعیدی فرماندار کرمان گفت: در بحث انتخابات، امنیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نقش نیروی انتظامی در این زمینه بسیار کلیدی است.

به گزارش ایلنا از کرمان، سعیدی فرماندار کرمان در جلسه فرماندهان انتظامی در دادسرای عمومی کرمان اظهار داشت: در بحث انتخابات، امنیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نقش نیروی انتظامی در این زمینه بسیار کلیدی است.

بهنام سعیدی با اشاره به جانفشانی‌های نیروهای انتظامی گفت: اگر تلاش‌های نیروهای جان برکف انتظامی نبود اکنون ما شاهد این آرامش و آسایش در حوزه امنیت نبودیم.

وی حمایت‌های دستگاه قضایی و همکاری نیروهای مردمی و مقتدر بسیج و نیروهای اطلاعاتی را در تامین امنیت ضروری دانست و افزود: صلح و آرامش بدون همکاری کلیه دستگاه‌های امنیتی و بدون هزینه بدست نخواهد آمد.

رئیس شورای تامین شهرستان کرمان اذعان داشت: هفته گذشته شاهد تشییع پیکر شهید مجید امیری، از پرسنل نیروی انتظامی بودیم. ایشان هم در راستای ماموریت محوله و به منظور حفظ سلامت و زندگی جوانان، جان خود را تقدیم کرد.

وی افزود: امنیت یک واژه عام است که پس از آن واژه‌هایی مانند آرامش، صلح، رفاه و زندگی مسالمت آمیز به ذهن خطور می‌کند که همه برگرفته از امنیت است و این امنیت در حوزه‌های مختلف معنا پیدا می‌کند، امنیت سیاسی، امنیت اجتماعی، امنیت قضایی و... بنابراین هیچ حرکت و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

فرماندار کرمان ادامه داد: مجریان برگزاری انتخابات و نیروی انتظامی نبایستی به نفع یا له کاندیدای خاصی جبهه گیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ قانون است، به قانون باید اعتقاد و باور داشت در فتنه ۸۸ فتنه گران قانون را به خوبی می‌دانستند و با وجود دم زدن از رعایت قانون، خلاف آن عمل می‌کردند.

سعیدی گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ صندوق و آراء مردم است. کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند و نام شخص خاصی را روی برگ رأی می‌نویسند در حقیقت اعتقاد خود را، آینده شهر، روستا و کشور خود را می‌نویسند و پاسداری از این برگ رأی وظیفه خطیری است که بر عهده نیروی انتظامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز