خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان:

اساتید دانشگاه‌ها از نقش حائز اهیمتی برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۷۲

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: اساتید در دانشگاه‌ها نقش حائز اهمیتی داشته و می‌توانند در بحث انتخابات بسیار اثر گذار عمل نمایند.

کرمان-ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی گفت: اساتید دانشگاه نقش بسزایی داشته و به جهت ایجاد جو مثبت و یا منفی نقش مهمی در میان قشر دانشجو می توانند ایفا نمایند.

به گزارش ایلنا از کرمان؛ وی در جلسه با روسای دانشگاههای استان کرمان پرسش و پرسشگری را حق جوانان و دانشجویان دانست و اظهارداشت: جوانان و دانشجویان به لحاظ شرایط سنی همواره پرسش و سوال دارند و این وظیفه ماست که جواب‌های مستدل و قانع کننده‌ای برای پرسش‌های آنها داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را بسیار خوب و مثمرثمر ارزیابی کرد و بیان داشت: اما این کرسی‌ها باید در چارچوب تعیین شده برگزار و مدیریت شود تا فضا به سمت تخریب، توهین و سیاه نمائی پیش نرود.

وی یادآورشد: مجری برنامه کرسی‌های آزاد اندیشی نیز در دانشگاههای نقش بسیار زیادی در کنترل این برنامه دارد و می‌تواند از جهت گیری‌های خلاف واقع و سوء، جلوگیری به عمل آورد.

وی با اشاره وجود تهدیدها در بخشهای مختلف، عنوان داشت: باید با درایت، مدیریت و تدبیر، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: خلق حماسه در انتخابات آینده توسط مردم صورت خواهد گرفت و نقش مسئولین و مدیران در این امر حمایتی است.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی با اشاره سابقه برگزاری خوب و با شکوه انتخابات گذشته در استان کرمان ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش رو نیز عرصه دیگری از درخشش استان کرمان در این زمینه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز