خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری راور؛

مبارزه با مفاسد اجتماعی باید در راس اصلاحات قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۷

رئیس دادگستری راور گفت: در شرایطی که تهدید اقتصادی علیه ایران یک بحران به شمار می‌رود، مبارزه با مفاسد اجتماعی باید در راس اصلاحات قرار گیرد.

کرمان: محمدی در مراسم صبحگاه مشترک با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ملت ایران امسال توانست یکی از مراحل حساس سیاسی خود را با موفقیت هرچه تمام‌تر پشت سر بگذارد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: در شرایطی که چشم بیگانگان به مواضع حساس ایران دوخته شده و سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، وحدت و همدلی مردم، توطئه‌های انان را خنثی خواهد نمود.

این مقام قضایی تصریح کرد: ملت ایران با برخورداری از پیشینه سیاسی و مذهبی قوی اجازه هر نوع دخالت را از بیگانگان سلب خواهند نمود.

محمدی اظهارداشت: دشمن به خیال اینکه ایران نیز مثل عراق و افغانستان پایمال سیاست‌های خصمانه ‌آن‌ها خواهد شد وارد مبارزه با ایران شده‌اند اما از ولایت مداری مردم عزیز و عرق مذهبی آنان غافل هستند.

رئیس دادگستری راور گفت: هر چند تلاش نظامی بیگانگان در مواجه با ایران به ثمر نرسیده است اما این امر مانع از این نشده است که آنان دست از تلاش علیه ایران بردارند.

وی ادامه داد: دشمن سیاست‌های خود را معطوف اعتقادات و مواضع مذهبی ایران نموده و با راه انداری جنگ نرم غیرت مردان ایرانی را نشانه گرفته است.

محمدی تصریح کرد: مسئله بی حجابی و شیوع بسیاری دیگر از آسیب‌های اجتماعی چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و مبارزه با آن عزمی راسخ می‌خواهد.

وی خطاب به بسیجیان و نیروهای انتظامی حاضر در میدان تاکید کرد: زمانی امثال شهید فهمیده با فدای جان خود از کیان نظام حمایت کردند و امروز این وظیفه به نسبت سنگیین‌تر شده و هوشیاری بیشتری را درمقابله با تهدیدات دشمن می‌طلبد.

رئیس دادگستری راور یادآور شد: شما بسیجیان نباید اجازه دهید تا تهدیدات آنان کارگر افتاده و غیرت مردان و عفت زنان ایران فدای خواسته‌های آنان گردد.

وی با شاره به اینکه باندهای فساد و فحشاء طی تشکیلات ویژه اقدام به خراب نمودن جونان ایرانی می‌نمایند گفت: باید در بعد فرهنگی بسیار کوشا بوده و در فکر نجات جوانان از گرفتار شدن در دام‌های دشمن باشیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: چگونه می‌توان باور کرد ملتی که وارث خون شهیدانی چون شهید بهشتی است. اجازه می‌دهد تا مفاسد اجتماعی که بیگانگان به ان دامن می‌زنند، هر روز چون علف‌های هرز در این جامعه در حال رشد باشند.

محمدی خاطر نشان ساخت: هرچند ملت ایران همبستگی خود را در بسیاری از موارد مهم نشان داده و تهدیدات دشمنان قوای ایرانیان را در مقابله با انان مستحکم‌تر نموده است لکن در هر حال باید هوشیار و مراقب بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تا نیروهای جوان شهرستان با بهره‌گیری از منویات مقام عظمای ولایت، و مجهز شدن به سلاح غیرت و عفت در راه پیشرفت راور که از شهرت جهانی برخوردار است گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز