خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اسلام آباد غرب:

محصولات کشاورزی در نمایشگاه اسلام آبادغرب تا 15% زیر قیمت بازار عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۹

در محل عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی با هدف تنظیم بازار که هم اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب فعالیت دارد، تمام مواد پروتئینی، بهداشتی، خشکبار و فرش در این محل با 10 الی 15% زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

ایلنا: قائم مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، فلاحیان، مدیر کل سازمان تعاونی روستایی استان کرمانشاه و مرادی معاونت فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه از ۲ طرح عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی و ایستگاه فرآوری بذر گندم و جو در شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این بازدید، اردشیری با تشریح ویژگی‌های این دو طرح، گفت: این طرح‌ها برای اجرایی کردن سیاست‌های کلان سازمان جهاد کشاورزی که همانا حمایت از تولید کننده و تنظیم بازار از اهداف مذکور است.

وی تاکید کرد: سازمان تعاون روستایی به دلیل گستردگی و مردمی بودن که به‌عنوان عامل در امر تهیه و توزیع است، به همین منظور طی دو سال گذشته ۲ پروژه مورد کار‌شناسی و طرح‌نویسی قرار گرفت و پس از طی مراحل اداری و تصویب تسهیلات لازم تا پایان سال ۹۱ به طور ۱۰۰% اجرا و در سال ۹۲ به بهره‌برداری کامل رسید.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: در محل عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی با هدف تنظیم بازار که هم اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب فعالیت دارد، تمام مواد پروتئینی، بهداشتی، خشکبار و فرش در این محل با ۱۰ الی ۱۵% زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

اردشیری تاکید کرد: تسهیلات اختصاصی به طرح مذکور ۱۱۰ میلیون تومان است که از محل منابع داخلی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به با کارمزد ۴% و یکسال تنفس طی دو مرحله به عاملیت بانک توسعه و تعاون پرداخت شده است.

وی افزود: ایستگاه فرآوری بذر گندم و جو که این طرح به منظور حمایت از کشاورزان شهرستان و تامین به موقع بذر احداث شد، همچنین طرح مذکور با ظرفیت ۵ تن در ساعت از محل طرح‌های زود بازده به عاملیت بانک کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: تسهیلات اختصاصی بخش مذکور ۶۰ میلیون تومان و مبلغ ۸۰ میلیون تومان سرمایه در گردش دارد، ضمناً طرح‌های مذکور در میان شهرستان‌های استان فقط در اسلام آباد غرب اجرایی شده است.

اردشیری با اشاره به برنامه‌های آتی شهرستان برای تحقق اهداف عالیه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، افزود: یکی از این برنامه؛ توسعه و گسترش نمایندگی تراکتور سازی تبریر (خرید و توزیع ادوات) دنباله بند کشاورزی و راه اندازی بخش قطعات مربوط به نمایندگی مذکور، تهیه و توزیع نهادهای کشاورزی (کود، سم و بذر) از طریق شرکت‌های تعاونی و روستایی و تولید تحت پوشش شهرستان به منظور جذب سهمیه تخصیص یافته به شبکه تعاون روستایی سطح کشور که دارای محصولات خاص هستند.

محمد‌زاده قائم مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران پس از بازدید از ۲ طرح ذکر شده و تاسیسات شهرستان نکاتی را به مسئولین اداره تعاون روستایی شهرستان اسلام آبادغرب تاکید و یادآوری کرد.

در پایان این بازدید مقرر شد که اردشیری، رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان طرح‌ها و پروژه‌هایی که دارای توجیح اقتصادی باشند به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های کلان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تهیه و به سازمان مربوطه ارسال تا تسهیلات لازم در این خصوص تخصیص داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز