خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

200 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی آبشوران اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲

از پرتو سفر مقام معظم رهبری به استان 200 میلیارد تومان اعتبار برای طرح ساماندهی آبشوران شهر كرمانشاه منظور شده است.

کرمانشاه ـ ایلنا: استاندار كرمانشاه گفت: طرح ساماندهی آبشوران شهر كرمانشاه علاوه بر اینكه بر پاكیزگی و بهداشت شهر موثر است همچنین در ساماندهی بافت قدیمی كرمانشاه نیز تاثیرگذار خواهد بود و چهرة خاص و زیبایی را به شهر خواهد بخشید.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سیددادوش هاشمی تاکید کرد: خوشبختانه مصوبات سفر مقام عظمای ولایت به استان در تمامی زمینه ها دارای خیر و بركت بوده و تا كنون بیش از 42درصد از مصوبات سفر معظم له اجرایی شده است.

استاندار كرمانشاه گفت: ساماندهی آبشوران یك طرح حیاتی و مهم برای شهر كرمانشاه تلقی می گردید كه سالیان سال همچنان بدون تكلیف و كار اجرایی باقی مانده بود اما خوشبختانه با سفر مقام معظم رهبری اجرای این طرح جزء مصوبات سفر لحاظ و برای اجرایی شدن آن 200 میلیارد تومان اعتبار برای استان منظور شد.

مهندس هاشمی تصریح كرد: طرح ساماندهی آبشوران در داخل شهر كرمانشاه حدود 15 كیلومتر است كه از چشمه سفید و میدان آزادگان تا میدان وزیری، حاشیه دانشگاه كشاورزی و قرء سو امتداد خواهد داشت.

استاندار كرمانشاه با بیان اینكه اجرای كل این طرح حدود 4 الی 5 سال خواهد بود، گفت: تاكنون یك قطعه از این طرح یعنی محدوده چشمه سفید و میدان آزادگان شروع شده و بزودی نیز قطعه 14 آبشوران ـ ضلع شرقی مسجد آیت الله جلیلی نیز شروع خواهد شد و از آب منطقه ای غرب خواسته ایم كه عملیات اجرایی كل مسیر را سریعاً آغاز نماید.

مهندس هاشمی بیان داشت: ساختار فعلی آبشوران چهره زشتی را برای شهر كرمانشاه ایجاد كرده بنابراین با اجرای طرح علاوه بر پوشش آبشوران چهرة شهر كرمانشاه نیز متحول خواهد شد.

وی گفت: در طول 3 سال گذشته ساماندهی چم بشیر و قرء سو شروع شده لذا با اجرای طرح ساماندهی آبشوران یكی دیگر از عوامل تهدید كننده زیست محیطی در شهر كرمانشاه از بین خواهد رفت.

استاندار كرمانشاه در پایان سخنان خود تاكید كرد: همه باید بستر لازم را برای اجرایی شدن و بهره برداری از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان فراهم و همگی تلاش نمائیم تا شیرینی اجرایی شدن مصوبات سفر معظم له برای مردم ملموس و آشكار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز