خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام آفتابی:

اجلاس غیرمتعهدها پیام دوستی و صلح جهانی دارد

اجلاس غیر متعهد ها در ایران دارای پیام انسانیت، همدلی، دوستی و صلح جهانی است.

کرمانشاه ـ ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پیام اجلاس غیر متعهدها در تهران را پیام انسانیت، همدلی، دوستی و صلح جهانی دانست و اظهار داشت: این اتفاق مهم به گونه ای شاهد بارزی بر ظرفیت بالا و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی است و نشان می دهد که این کشور توانایی میزبانی بزرگترین اجلاس ها را در سطح جهان دارد و می تواند در معادلات مهم جهانی نقشی ماندگار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد آفتابی در جمع خبرنگاران با پراهمیت ذکر کردن این اجلاس گفت: این روزها تهران و کشور عزیزمان ایران به خاطر برگزاری اجلاس مهم و تاریخی سران جنبش عدم تعهدها به پایتخت جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: هر چند هجمه های بی شماری از سوی دشمنان بر این مرز و بوم وارد می شود و با موج تحریمها نیز بر آنند که نگذارند این ظرفیتها خود را نشان دهند، اما بحمداله نظام مقدس جمهوری اسلامی با میزبانی این گونه اجلاس ها به دنیا می فهماند که توانانی حل مشکلات جهانی را نیز دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت خبری و رسانه ای این اجلاس اظهار داشت: این نیز یک توفیق بزرگ است که برای چند روز ایران کانون توجه همه رسانه های معتبر جهان خواهد شد و خود گواه سربلندی ایران اسلامی است که هر لحظه اخبار این اجلاس از تهران پایتخت خبری جهان بر خروجی ابررسانه ها قرار گیرد.

آفتابی در پایان ضمن بیان این نکته که امیداوارانه به نتیجه این اجلاس برای گامهایی مهم در عرصه ی جهانی می نگرد، گفت: یکی از وجوه بارز این اجلاس در داخل کشور برانگیزاندن حس افتخار ملی و اسلامی ایرانی است که کشورمان توانسته با سرافرازی و سربلندی میزبان شایسته ی این گونه اجلاسیه های بزرگ جهانی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز