خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح چندین طرح به مناسبت هفته دولت در شهرستان صحنه

به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه چندین طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان صحنه افتتاح و عملیات اجرایی یك طرح عمرانی نیز شروع شد.

صحنه ـ ایلنا: با حضور مهندس واحدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری 4 طرح مرغداری گوشتی 80 هزار قطعه ای با سرمایه گذاری یك میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار، طرح صنعتی تولید قارچ خوراكی با ظرفیت 750 تن و با اعتبار 500 میلیون تومان و كشتارگاه صنعتی مرغ با ظرفیت تولید 100 هزار تن در سال و با سرمایه گذاری دو میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان صحنه به افتتاح رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صحنه، با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال بیش از 260 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم گردید.

همچنین توسط مهندس واحدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری كلنگ عملیات اجرایی طرح ساخت شبكه آبیاری پایاب سدقشلاق در شهرستان صحنه با اعتباری بالغ بر4 میلیارد و 980 میلیون تومان بر زمین زده شد.

هدف از اجرای این طرح انتقال جریان تنظیم شده در سد قشلاق جهت شبكه آبیاری تحت فشار دشت صحنه شامل اراضی روستاهای جیحون آباد، آب باریك، چمه، سنگ چین و انتقال آب به دشت چمچال عنوان گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز