خبرگزاری کار ایران

امام جمعه روانسر:

حفظ وحدت و همدلی تکلیف همه مسئولان و مردم است

صیانت از امنیت‌، حفظ وحدت و همدلی در سایه برافراشته بودن پرچم نظام جمهوری اسلامی تکلیف همه مسئولان و مردم است.

 روانسر ـ ایلنا: ملا‌عبدالله غفوری در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان روانسر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا اینکه خدمات دولت به مردم بیان شود. به گزارش خبرنگار ایلنا از روانسر، امام جمعه شهرستان روانسر شهدای هفته دولت را نماد تلاش و ولایت‌مداری توصیف و تصریح کرد: احیای دین، گسترش عدالت و حل مشکلات مردم باید به صورت عملی مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: صیانت از امنیت‌، حفظ وحدت و همدلی در سایه برافراشته بودن پرچم نظام جمهوری اسلامی تکلیف همه مسئولان و مردم است. امام جمعه روانسر با اشاره به خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم در مسیر توسعه شهرستان روانسر افزود: هفته دولت فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای دولتمردان و مسئولان به مردم است که در فضای اطلاع‌رسانی باید تلاش شود کارهای برجسته و مهم دولت و نظام به اطلاع مردم رسانیده شود.

وی وجود عدالت و تکریم ارباب رجوع را زمینه‌ساز پیشرفت و رضایت اقشار جامعه از دولت عنوان کرد. غفوری از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تکریم ارباب رجوع را در دستور کار اخلاقی و عملی خویش قرار دهند تا در پرتو رضایت خلق رضایت و خشنودی خدا نیز حاصل شود.

جلال صفری نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا همواره زنده و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند و همه ما باید با الگوگیری از آنان همه کارهای خود را با نیت‌الهی و خدمت صادقانه انجام دهیم. صفری افزود: آرزوی دیرینه شهدا نائل شدن به مقام رفیع شهادت بود و شهدا امروز به آرزویشان رسیده‌اند و امروز همه ما وظیفه داریم راه و سیره آنان را در جامعه عملی کنیم.‌

وی اظهار کرد: استفاده از منابع نیروی انسانی و مدیریت صحیح در خدمت صادقانه به مردم جزو شاخصه مدیران توانمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر امروز ما شاهد رشد و رونق همه جانبه منطقه هستیم نتیجه مجاهدت و ایثار خدمتگزاران است.

فرماندار شهرستان روانسر افزود: مدیریت در شهرستان روانسر توام با همدلی،همراهی و هم‌فکری است که این شهرستان روی ریل توسعه‌، پیشرفت قرار گرفته که این نشان از تلاش شما مدیران دستگاه‌ها و نهادهای روانسر است. صفری تصریح کرد: تلاش‌های دولت و خدمات ارائه شده توسط دولت نهم و دهم مسیر توسعه روانسر را مهیا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز