خبرگزاری کار ایران

به همت کمیته امداد امام؛

50 زوج صحنه ای به خانه بخت رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۵

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، 50 زوج جوان صحنه ای به خانه بخت رفتند.

ایلنا - صحنه: به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم و نیز با همت کمیته امداد شهرستان صحنه، بیش از ۵۰ زوج جوان صحنه‌ای به خانه بخت رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از صحنه، این جشن به همت کمیته امداد شهرستان صحنه در مجتمع فرهنگی امام حسن (ع) این شهر برگزار شد.

در این مراسم، علی ارم آبادی، مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: آغاز زندگی مشترک این زوجین در چنین ایام با فضیلتی، قطع یقین برکت را در زندگی زوجین افزون می‌کند.

ارم آبادی داشتن تفاهم در زندگی را از اولویت‌های زندگی مشترک دانست و ادامه داد: زوجین باید در زندگی همواره حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) سرمشق خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه این مراسم با همکاری خیرین و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این چنین آیین‌هایی بتوان ازدواج آسان، به هنگام و بموقع را نهادینه کنیم و خوشبختانه این امر در کمیته امداد نهادینه و مبدل به فرهنگ شده است.

ارم آبادی افزود: پرداخت جهیزیه به زوج ‌های دم ‌بخت یکی از کارهای مهم کمیته امداد است که در این زمینه خدمات خوبی به مددجویان ارایه شده ولی در این راستا به کمک و مشارکت خیرین و نیکوکاران نیاز است.

وی در ادامه از اعطای ۵۰ فقره جهیزیه به این نوعروسان خبر داد و تاکید کرد: ترویج سنت حسنه ازدواج، تشکیل خانواده، ترغیب جوانان به ازدواج آسان و جلوگیری از بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های تحت حمایت از اهداف کمیته امداد است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۸ فقره جهیزیه نقدی و کالایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد به زوجین اهدا شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز