خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب شهر هرسین:

بیش از 4/3 کیلومتر از شبکه فرسوده آب هرسین باسازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۵

مدیر امور آب شهر هرسین از اصلاح و بازسازی بیش از 4/3 کیلومتر از شبکه فرسوده آب شهر هرسین خبر داد.

ایلنا ـ هرسین: مدیر امور آب شهر هرسین گفت: در هفت ماهه اول سال 1391 در راستای آب بدون درآمد با اقداماتی از قبیل، نشت یابی و رفع نشت شبکه آب، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز، نشت یابی و رفع نشت مخازن باعث کاهش هدر رفت آب در شهر هرسین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هرسین، ساسان افضلی کیا تاکید کرد: مدیر امور آب شهر هرسین اظهار داشت: در راستای آب بدون درآمد امورات آب و فاضلاب معمولاً 10 آیتم را کنترل و بررسی می کنند و این امور هم از این قاعده مستثنی نبوده و فعالیت های را که در این راستا در هفت ماهه اول سال 1391 انجام داده ایم می توان به؛ پیمایش ملک به ملک به تعداد740 مورد، تعویض کنتور خراب مشترکین به تعداد 342 مورد، اصلاح و بازسازی و توسعه شبکه­های فرسوده آب4/3 کیلومتر، پیمایش و استاندارد سازی انشعابات آب170مورد، نشت یابی و رفع نشت شبکه آب 80 مورد اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر فعالیت های که در راستای آب بدون درآمد انجام داده ایم می توان به نشب یابی و رفع نشت شبکه آب80 مورد، نشت یابی و رفع نشت انشعابات مشترکین 11000، رفع حوادث شبکه توزیع و خطوط انتقال25 عدد، رفع حوادث انشعابات آب506 عدد، نشت یابی و رفع نشت مخازن 2باب اشاره کرد.

مدیر امور آب شهر هرسین اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 161فقره انشعاب آب جدید به مشترکین شهر هرسین واگذار شده است.

وی گفت: میزان آب هدر رفت در شهر هرسین هم اکنون 21 درصد است که سعی بر این است با تلاش همکاران بتوانیم آن را تا پایان سال کاهش دهیم.

گفتنی است که شهر هرسین یکی از شهرهای استان کرمانشاه که با 56هزار نفر جمعیت دارای بیش از 11هزار مشترک آب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز