خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

یكپارچه‌سازی عزاداری‌ها باعث وحدت بیشتر بین مردم می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۳

استاندار كرمانشاه یكپارچه‌سازی برگزاری آیین های عزاداری امام ‌حسین (ع) در كرمانشاه را موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین اقشار مختلف مردم دانست.

ایلنا ـ کرمانشاه: استاندار کرمانشاه گفت: یكپارچه‌سازی برگزاری مراسم عزاداری برای سید‌ و سالار شهیدان از موضوعاتی است كه از سال گذشته برای اجرا شدن آن اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی افزود: یكپارچه‌سازی آیین های عزاداری محرم اقدامی بسیار مهم است كه باید به شكل مطلوب انجام گیرد و در این راستا همه مردم و مسوولان باید همت كنند.

استاندار كرمانشاه با بیان اینكه از سال گذشته و در اربعین این موضوع شروع شده، اظهار داشت: این اقدام نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دارد و برخی رقابت‌های ناسالم را اصلاح می‌كند.

وی تصریح كرد: این اقدام علاوه بر اینكه سیمایی خوب دارد موجب ایجاد وحدت، همدلی و شور بیشتر در بین عزاداران سید‌الشهدا (ع) می‌شود.

وی، ایجاد اتحاد و وحدت رویه در بین مسلمانان و عزاداران امام حسین (ع) را مورد تاكید قرار داد و گفت: این وحدت رویه پیام بسیار قوی بر پی‌خواهد داشت و باعث می‌شود شور و شعور این مجالس بیشتر شود.

هاشمی خاطرنشان كرد: امسال نیز سعی شد این امر صورت پذیرد و عزاداران حسینی در كرمانشاه به صورت یكپارچه به عزاداری بپردازند.

استاندار كرمانشاه در پایان گفت: برای اینكه عزاداران اباعبدالله (ع) در كرمانشاه بتوانند به صورت یكپارچه به عزاداری بپردازند مكان خاصی در نظر گرفته ‌شده و اعتبار اجرای این پروژه در سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری به كرمانشاه اختصاص‌ یافته و كلنگ‌زنی آن نیز انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز