خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آبفا استان کرمانشاه:

نزدیك به 100درصد جمعیت شهری کرمانشاه تحت پوشش تأسیسات آب شرب هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۷

99 و 9دهم درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش تأسیسات آب شرب و بیش از 95 درصد تحت پوشش تاسیسات فاضلاب هستند.

ایلنا ـ کرمانشاه: سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در دیدار با دو تن از نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون استان کرمانشاه بالغ بر 325 هزار مشترک آب دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا کرانی افزود: 99 و 9 دهم درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش تأسیسات آب شرب و بیش از 95 درصد تحت پوشش تاسیسات فاضلاب هستند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: تعداد هفت تصفیحه خانه فاضلاب در شهرهای استان کرمانشاه در مدار بهره برداری است و عملیات اجرایی 6 تصفیحه خانه دیگر در حال بررسی و اقدام است که از این 6 تصفیحه خانه، تصفیه خانه فاضلاب کنگاور و جوانرود مراحل اجرای آنها شروع شده و مابقی نیز مقدمات کار فراهم شده است.

کرانی تصریح کرد: با توجه به مشکلات آب شرب شهر کرمانشاه و پیگیری های بعمل آمده در مردادماه سالجاری تامین اضطراری آب شرب شهر کرمانشاه از طریق سد گاومیشان با همکاری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه پیگیری شد که خوشبختانه این موضوع تحقق پیدا کرد که بخشی از مشکلات آب شرب نواحی جنوبی شهر کرمانشاه برطرف شد.

وی افزود: جهت رفع مشکل آب شهر کرمانشاه نیازمند طرحهای بلند مدت هستیم که امیدواریم با مساعدت و پیگیری نمایندگان مجلس اعتبارات مورد نیاز این موضوع نیز تخصیص یابد.

سعید حیدری طیب و محمد رزم نمایندگان مردم شهرستان کرمانشاه نیز در این نشست عنوان کردند که جهت تامین منابع مالی مورد نیاز و اعتبارت از طریق مبادی ذیربط پیگیری خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز