خبرگزاری کار ایران

فرماندار هرسین:

واحدهای مسکن مهر هرسین در نیمه نخست سال 92 تحویل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۰

تا پایان نیمه نخست سا‌ل 92 واحدهای مسکن مهر شهرستان هرسین به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

ایلنا ـ کرمانشاه: فرماندار هرسین در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان هرسین که در محل فرمانداری هرسین برگزار شد، اظهار داشت: روند و پیشرفت کار مسکن مهر در شهرستان خوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از هرسین، بهمن قربانی تاکید کرد: کار هزار و 230 واحد مسکن مهر در شهرستان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها،72 درصد است.

فرماندار هرسین اعتبار کل این واحدها را در شهرستان مبلغ 34 میلیارد و 50 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 59 واحد از هزار و 230 واحد در سفر وزیر راه مسکن و شهرسازی به متقاضیان تحویل داده شد که هزار و 171 واحد دیگر آن تا پایان نیمه نخست سا‌ل 92 به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قربانی خواستار تسریع در روند کار از سوی پیمانکاران، مسئولان مربوطه و همچنین مشارکت مردم در این راستا برای هرچه زودتر به پایان رسیدن این پروژه‌ها و تحویل به آنها شد.

وی ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی سفر مقام معظم رهبری به مسئولان مربوطه بر پی‌گیری پروژه‌های سفر تا حصول نتیجه تاکید کرد.

فرماندار هرسین تعداد پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان را 76 پروژه با اعتباری بیش از 37 میلیارد و 50 میلیون تومان در قالب اجرای عملیات آب و خاک، ساخت خانه عالم‌، گازکشی به 50 روستا، احداث دو پاسگاه انتظامی، آسفالت معابر شهری و روستایی، اصلاح شبکه انشعاب برق روستایی، گاز‌کشی به 100 واحد مسکونی محرومان، تامین 175 مورد جهیزیه به مدد‌جویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، تامین وام خود اشتغالی، فضای آموزشی‌، تجهیز بیمارستان هرسین، دو سالن ورزشی، مسکن محرو‌مان شهری، راه‌اندازی فرستنده دیجیتال در هرسین و اجرای تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بیستون اعلام کرد.

قربانی در پایان گفت: این پروژه‌ها در دست مطالعه برای اجرا است که طبق مصوبات سفر طرح‌های مذکور تا سه سال آینده اجرا و به بهره‌بر‌داری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز