خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

با سنگ اندازیهای مدیران استان در راه تولید برخورد می کنیم

با سنگ اندازیهای مدیران استان کرمانشاه در راه تولید و صنعت برخورد می کنیم

کرمانشاه ـ ایلنا: مهندس سید دادوش هاشمی در مراسم افتتاح واحدهای صنعتی استان، با اشاره به نامگذاری سال 1391 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، ابراز داشت: عملیاتی کردن این شعار فقط با حرف زدن محقق نمی شود و باید آن را با تمام وجود به عنوان یک اگو عملیاتی کنیم و در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه داشتن توانمندی ویژه را لازمه فرایند تولید دانست و افزود: فرآیند تولید کار بسیار سختی است و نیاز به حمایت دارد، بنابراین مدیران مرتبط باید از سنگ اندازی های بی مورد در این زمینه بپرهیزند و با تمام وجود از تولید کننده و فرآیند تولید حمایت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی با سنگ اندازی ها و مانع تراشی های مدیران استان در سر راه تولید کنندگان، اظهار داشت: مسولین باید در مقابل کارهای تولیدی خود را مسوول بدانند و از ایجاد مانع بر سر راه تولید کنندگان بپرهیزند و همکاری موثری با کارآفرینان داشته باشند. اگر چنین روحیه ای در جامعه به وجود بیاید انگیزه ای برای کار آفرین در جهت انجام کارهای تولیدی می باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسولین باید یاری رسان کار آفرینان و تولیدکنندگان باشند، زیرا حمایت از تولید می تواند فواید بسیاری را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

به گفته هاشمی اگر تولید کننده تفکرات خود را به عرصه عمل برساند می تواند در اقتصاد جامعه و به خصوص رفع معضل بیکاری نقش موثری داشته باشد.

وی در پایان تولید کنندگان را خادمین واقعی مردم خواند و افزود: اگر به فکر سربلندی کشور خود هستیم باید همت کنیم و هزینه های مجریان طرح های تولیدی را پایین بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز