خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه:

طرح تامین آب شرب پاوه اوایل سال آینده افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۸۵

طرح تامین آب شرب شهر پاوه از طریق انتقال آب چشمه هانی كوان با 80 درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجرا است.

ایلنا ـ پاوه: مدیرعامل آب منطقه ای استان كرمانشاه در نشستی در فرمانداری پاوه گفت: طول خط انتقال این طرح 14 كیلومتر است كه تاكنون 2/11 كیلومتر آن اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، محمد كهریزی با بیان اینكه تاكنون 40 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است و 140 میلیارد ریال دیگر نیز برای ادامه طرح به پیمان گذاشته شده است، گفت: احداث چهار ایستگاه پمپاژ و یك واحد تصفیه خانه از دیگر مراحل اجرای این طرح است كه در مجموع برای اتمام آن 220 میلیارد ریال هزینه می شود.

كهریزی، میزان دبی آب انتقال داده شده را 160 لیتر در ثانیه اعلام كرد و افزود: در صورت تخصیص كامل اعتبار این طرح در اردیبهشت سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این نشست فرماندار پاوه خوستار تسریع در اتمام طرح تامین آب شرب شهر پاوه از طریق خط انتقال چشمه هانی كوان شد.

حسین خدرویسی با بیان اینكه امسال به واسطه نزول رحمت های فراوان الهی كمبود آب در شهرستان قابل لمس نبود، افزود: برای بازسازی و انجام كارهای تكمیلی مخازن سراب «هولی» شهر پاوه در سال جاری 24 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز