خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آبادغرب:

مدیران از بیت المال برای تقویت یا تضعیف كاندیدای خاصی استفاده نکنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۸

حضور حداكثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای ما مسئولین اصل است و هیچ مدیری حق ندارد از امكانات بیت المال و جایگاه حقوقی خود برای تقویت یا تضعیف كاندیدای خاصی استفاده کند.

ایلنا ـ اسلام آبادغرب: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر برگ زرینی است بر دفتر قطور انقلاب كه ویژگیهای بارزی همچون مردمی بودن،ولایتمداری،احیای ارزشهای اخلاقی و معنوی،كسب استقلال در عرصه های سیاسی نظامی فرهنگی اقتصادی و علمی و بیداری اسلامی در سطح دنیا را در خود جای داده است و همه مسئولین محترم باید برنامه ریزی لازم جهت هرچه باشكوهتر برگزار شدن این ایام را در دستور كار خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، صدرالله بابلی انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراها را موجب تقویت نظام و افزایش امنیت ملی و نشاط مردم دانست و افزود: حضور حداكثری مردم در این انتخابات برای ما مسئولین اصل است و هیچ مدیری حق ندارد از امكانات بیت المال و جایگاه حقوقی خود برای تقویت یا تضعیف كاندیدای خاصی استفاده کند.

در ادامه این جلسه، امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب به طرح مباحث اخلاقی پرداخت و بررسی و ریشه یابی ناهنجاریهای اجتماعی توسط مراكز علمی و آموزش عالی را مورد تاكید قرار داد.

جلیلیان، نماینده اسلام آباد در مجلس نیز در این جلسه، طی سخنانی بیان داشت: بنده بر این باور هستم كه عمر مسئولیت كوتاه است و لازم است در این مدت كوتاه تمام هم و غم خود را صرف خدمت صادقانه به مردم کنیم.

نماینده مردم اسلام آبادغرب در ادامه سخنان خود از وضعیت نابسامان خدمات شهری و بویژه فضای سبز سطح شهر اسلام آبادغرب انتقاد کرد.

تكریم ارباب رجوع، تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواجی به متقاضیان، حضور بموقع مدیران و كاركنان در محل كار، نظارت بر بازار، تسریع در اجرای زیرساختهای مسكن مهر، تامین سوخت زمستانی و گاز مایع شهرو روستا،پیگیری پروژه های عمرانی بویژه مصوبات سفر مقام معظم رهبری، جلوگیری از تخریب منابع ملی، نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت، حضور مدیران در نمازهای وحدت و جماعت از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

در پایان این جلسه بخشدار جدید حمیل و همچنین مدیران ادارات بیمه سلامت و امور عشایری معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز