خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت كرمانشاه:

70 درصد منابع صندوق توسعه به تامین مواداولیه اختصاص دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۳۰

70 درصد از منابع صندوق توسعه ملی اختصاص به تامین مواداولیه برای واحدهای صنعتی دارد.

ایلنا ـ کرمانشاه: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان كرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: باید متقاضیان تسهیلات ریالی سرمایه در گردش درسایت بهین یاب به آدرس اینترنتی WWW.BEHINYAB.IR مراجعه کرده و دربخش تامین منابع مالی وارد شده ودرخواست خودرا به ثبت برساند تا پس از بررسی توسط كارگروه استانی وتصویب درآن به كارگروه مركز فرستاده شود.

جهانگیر شاهمرادی تاکید کرد: پس از تائید دركارگروه مركز به بانك عامل معرفی خواهند شد و چون تامین كننده منابع، صندوق توسعه ملی است و بودجه آن درسال 91 تصویب شده است بنابراین بانك بعنوان یك كارگزار عمل كرده و تسهیلات به سهولت در اختیار واحد صنعتی و معدنی قرارمی گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: 70 درصد از منابع صندوق توسعه ملی اختصاص به تامین مواداولیه برای واحدهای صنعتی دارد و مابقی به بخش دیگری از هزینه ها از قبیل حقوق و دستمزد كارگران و هزینه های جاری واحد تعلق می گیرد بنابراین اولویت با تامین مواداولیه است.

شاهمرادی تاكید كرد: اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامك، جراید و مطبوعات، نصب بنر در مبادی ورودی شهركهای صنعتی صورت گرفته و انتظار می رود اصحاب رسانه بصورت گسترده اطلاع رسانی نموده تا واحدهای صنعتی و معدنی نسبت به اخذ این تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: تاكنون 34 واحد صنعتی مبادرت به ثبت نام کرده اند و طی روزهای آتی در كارگروه استانی توسط كارشناسان بررسی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز