خبرگزاری کار ایران

پست 400 كیلوولت اسلام آبادغرب با حضور رییس جمهور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۵

لحظاتی پیش با حضور محمود احمدی نژاد، ریاست جمهوری ایران، پست 400 کیلوولت شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

ایلنا ـ اسلام آبادغرب: لحظاتی پیش با حضور محمود احمدی نژاد، ریاست جمهوری ایران، پست 400 کیلوولت شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، در این مراسم، عبدالعزیز کریمی، مدیرعامل برق منطقه ای غرب به مشخصات این پروژه مهم در استان کرمانشاه اشاره داشت و گفت: این پست تنها پست اتوماسیون در رده ولتاژی 400 كیلوولت منطقه غرب بوده كه در فاز اول راه اندازی آن دو فیدر خط 400 كیلوولت زاگرس و دیاله به بهره برداری رسیده و در فاز دوم آن نیز یك دستگاه ترانس 315 مگاولت آمپر و فیدر مربوطه و نیز چهار فیدر خط 230 كیلوولت شامل دوفیدر اسلام آباد غرب و دو فیدر سرپل ذهاب بهره برداری و متعاقبا دو فیدر 400 كیلوولت نیروگاه دالاهو نیز وارد شبكه سراسری می شود.

کریمی افزود: بهره برداری از پست 230/400 كیلوولت مرصاد در زمینی به مساحت 18 هكتار با ظرفیت نهایی سه دستگاه ترانس قدرت و هر یك به ظرفیت 315 مگاولت آمپر و هشت فیدر خط 400 كیلوولت و 10 فیدر خط 230 كیلوولت، در شهرستان اسلام آبادغرب احداث شده است.

وی تاکید کرد این پست بزرگترین ایستگاه انتقال از نظر تعداد فیدرهای 400 به 230 كیلوولت و ظرفیت نصب 315*2 مگاولت آمپر و نیز حجم عملیات ساختمانی و نیز بزرگترین ایستگاه انتقال در ایران از نظر فروش و صادرات برق به كشور عراق، قرار گرفتن در مسیر رینگ سراسری 400 كیلوولت جنوب به شمالغرب و اولین پست DCS منطقه در رده ولتاژی 400 به 230 كیلوولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز