خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جهانفر:

باند مسافربرنماهای زورگیر در کرمانشاه منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۳

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند 4 نفره زورگیری و اعتراف آنان به 10 فقره سرقت و زورگیری در پوشش مسافربری خبر داد.

ایلنا ـ کرمانشاه: رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده بهمراه 4 نفر (3 مرد و یک زن) متهم به زورگیری از پاسگاه "چالابه" کرمانشاه به پلیس آگاهی استان، ماموران شعبه 5 اداره مبارزه با سرقت این پلیس رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه،سرهنگ حبیب الله جهانفر افزود: متهمان در پاسگاه منکر هرگونه سرقت و زورگیری بودند، اما در تحقیقات فنی و تخصصی بعمل آمده در پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند و از 10 فقره زورگیری سرقت اموال شهروندان در پوشش مسافربر و با استفاده از یکدستگاه سواری پراید پرده برداشتند.

سرهنگ جهانفر ضمن اشاره به شناسایی 6 نفر از مالباختگان توسط ماموران پرونده افزود: ارزش اموال مسروقه 460 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان با دستور مقام قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه از شهروندان درخواست کرد، در مسافرتهای درون شهری خود تنها از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی معتبر استفاده کرده و به هیچ عنوان به وسایط مسافرکش شخصی اعتماد نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز