خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

انتخابات بر اساس رای و فكر ملت صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۵

دشمنان بدانند كه انتخابات در این مملكت بر اساس رای و فكر ملت صورت می‌گیرد و زیبایی انتخابات كشور در این است كه كسی قدرت تشخیص این را ندارد كه چه كسی برنده انتخابات است.

ایلنا ـ کرمانشاه: استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز دیگر متوجه شده‌اند كه كشور ایران اسلامی از اقتدار و عزت خاصی برخوردار است و با ایران قبل از 57 قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی افزود: استقلال و خودكفایی جوانان ایران اسلامی در تمامی زمینه ها بی‌نظیر است و به خود می بالیم كه در جامعه ای زندگی می كنیم كه ادبیات متقن و مستحكم اسلام در آن نهفته شده است.

استاندار كرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح كرد: دشمنان بدانند كه انتخابات در این مملكت براساس رای و فكر ملت صورت می گیرد و زیبایی انتخابات كشور در این است كه كسی قدرت تشخیص این را ندارد كه چه كسی برنده انتخابات است.

هاشمی به امنیت پایدار جوامع اشاره كرد و گفت: امنیت تنها راهبردی است كه تمامی مولفه‌های زندگی توام با آرامش، لذت و آسودگی خاطر را فراهم می كند.

وی همچنین ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه، به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در بخش های مختلف اشاره كرد و گفت: نیروی انتظامی بایستی با جلب اعتماد و حفظ كرامت انسانی در جامعه، گام‌های هم‌گرایی و هم افزایی متقابل انسان های درون جامعه را افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز