خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفتگو با ایلنا:

شهرک صنعتی بیستون به بخش خصوصی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۰۷

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی بیستون از واگذاری اداره امور و مالکیت شهرک صنعتی بیستون، دومین شهرک صنعتی کرمانشاه به بخش خصوصی خبر داد.

ایلنا ـ کرمانشاه: سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه از تاسیس شرکت خدماتی شهرک صنعتی بیستون خبر داد و گفت: با تاسیس این شرکت خدماتی، دومین شهرک صنعتی استان کرمانشاه نیز به بخش خصوصی واگذار شد.

شاهپور قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و پیاده سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکهای صنعتی، مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی بیستون به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: در این راستا و پس از برگزاری مجمع عمومی شهرک صنعتی بیستون و انجام مراحل ثبتی در اداره ثبت شهرکها، این شهرک به یخش خصوصی واگذار شد و تمام امور مرتبط به شهرک بر عهده شرکت خدماتی تاسیس شده خواهد بود.

قنبری هدف از این واگذاری را کاهش تصدی گری دولت در موارد غیرضروری اقتصادی و ایجاد زمینه حضور حقیقی بخش خصوصی در عرصه اقتصاد کشور دانست.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت خدماتی از میان مدیران واحدهای تولیدی همان شهرک صنعتی انتخاب می شوند، ابراز امیدواری کرد با واگذاری اداره شهرکهای صنعتی به خود تولیدکنندگان و صنعتگران، شاهد همکاری بیشتر واحدهای جهت رفع مشکلات موجود در شهرکهای صنعتی استان باشیم.

گفتنی است که مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی فرامان نیز قبلا به بخش خصوصی واگذار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز