خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

مردم جمهوری اسلامی ایران را از آن خود می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۵۵

استاندار کرمانشاه گفت: مردم ایران اسلامی حكومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خود می دانند و در صحنه های مختلف حضور و مشاركت گسترده ای دارند.

استاندار کرمانشاه گفت: در ابتدا باید یاد وخاطره امام عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی بداریم و به ارواح پاك این عزیزان دورد و سلام بفرستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیددادوش هاشمی افزود: 12 بهمن سال 1357 قدرت پوشالین و متكی به ابرقدرتهای رژیم منحوس پهلوی شكسته شد و با ورود تاریخی امام (ره) به كشور رویدادی تاریخی در كشور شكل گرفت كه هرگز از حافظه ملت ایران اسلامی پاك نخواهد شد.

استاندار كرمانشاه تصریح كرد: دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر یادآور شور و نشاط مردم ایران اسلامی برای شكست نهایی رژیم طاغوت در 22 بهمن است.

وی اظهار داشت: رژیمی كه از اقشار توده های متخلف شكل نگرفته باشد بدون شك شكست پذیر است و از بین خواهد رفت و رژیم پهلوی به دلیل اینكه توسط مردم ایجاد نشده بود و مردم در تعیین نوع آن حكومت آن نقشی نداشتند از بین رفت و این رژیم علیرغم اینكه از سوی قدرت های استكباری حمایت می شد نتوانست در مقابل خیل عظیم و خروشان ملت مقاومت و ایستادگی كند و در 22 بهمن سال 1357 به كلی ساقط شد.

استاندار كرمانشاه خاطر نشان ساخت: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به پیروی و تبعیت از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) نقش اساسی ایفا كردند و این حكومت مردمی و برخواسته از اراده مردم پس از گذشت 34 سال از پیروزی آن همواره در مقابل توطئه ها و ترفندها و فتنه های بیشمار دشمنان كه تنها یكی از آنها برای ساقط كردن هر حكومتی كافی است، مقاومت و استمرار پیدا كرده و هم اكنون با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری به یكی از كشورهای مقتدر و قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی حكومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خود می دانند و در صحنه های مختلف حضور و مشاركت گسترده ای دارند و بدون شك در 22 بهمن امسال نیز همچون سال های شاهد حضور عظیم مردم ایران اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی خواهیم بود و موجبات سرافكندگی و یاس بیش از پیش دشمنان رقم خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز