خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

1.9 میلیارد ریال احشام مسروقه در کرمانشاه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۶۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از اعتراف یک سارق حرفه ای به 54 فقره سرقت احشام به ارزش تقریبی 1 میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در مناطق برون شهری و روستایی کرمانشاه، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران مجرب شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سردار کریم کشوری تاکید کرد: ماموران رسیدگی کننده به پرونده پس از مدتی کار اطلاعاتی حساب شده و با استفاده از اخبار بدست آمده از منابع خبری دریافتند، تعدادی از سارقین احشام در منزلی مسکونی واقع در یکی از مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه جمع شده اند، که در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی منزل مذکور در عملیاتی ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت.

رییس پلیس استان کرمانشاه افزود: در این راستا با تیزهوشی ماموران یکی از سارقان سابقه دار احشام که تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی نیز قرار داشت شناسایی و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سردار کشوری تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی بعمل آمده در شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و از 54 فقره سرقت احشام در مناطق برون شهری و روستایی کرمانشاه با همکاری افرادی با هویت معلوم پرده برداشت.

وی در خصوص شگرد بکار رفته توسط متهم نیز بیان داشت: بررسیهای بعمل آمده توسط ماموران پرونده حکایت از آن داشت، متهم و همدستانش شبانه و با بریدن قفل یا تخریب و سوراخ نمودن دیوار محل نگهداری احشام اقدام بسرقت می کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در پایان ضمن اشاره به این مطلب که ارزش احشام مسروقه 1 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است تاکید کرد: در جریان رسیدگی به پرونده یک نفر مالخر نیز دستگیر شده و با دستور مقام قضایی بهمراه سارق روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز