خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت خبر داد:

تشدید اقدامات بازرسی در ثلاث باباجانی

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۶۵

با توجه به اینکه مردم در ایام پایانی سال بیشتر خرید می کنند اقدامات بازرسی در این ایام در شهرستان ثلاث باباجانی تشدید خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت , معدن و تجارت شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با توجه به حساسیت های قیمتی کالای مورد مصرف مردم از نظر شهروندان و تأثیر قیمت ها کالا بر سبد کالای مصرفی خانوار و سطح درآمد سرانه و خانوار در شهرستان، بازرسان نمایندگی صنعت و معدن و تجارت با هرگونه اخلال در روند بازار و سوء استفاده،گرانفروشی و سایر تخلفات برخورد جدی و به موقع کرده و فضای فعالیت را برای متخلفان به شدت نا امن می کنند.

به گزارش ایلنا از ثلاث باباجانی، عزیز غفوری افزود: با توجه به شرایط حاکم بر اقصاد کشور و اعمال تحریم ها از سوی معاندین نظام اسلامی بازرسان این اداره اجازه سوء استفاده و افزایش هزینه های مضاعف ناشی از سوء استفاده و گرانفروشی توسط واحدهای صنفی را به کسی نمی دهند و با هرگونه فشار مضاعف از ناحیه هر بنگاه اقتصادی ناشی از گرانفروشی در راستای تأمین آرامش و قدرت خرید مردم برخورد جدی می کند.

وی ادامه داد: در صورت مشارکت عمومی مردم در امر کنترل و نظارت بازار و گزارش هر نوع تخلف اقتصادی به نمایندگی صنعت معدن و تجارت فضای تخلف برای متخلف تنگتر شده و بازرسان را در این امر خطیر موفقتر عمل می کنند و مشارکت مردم دراین زمینه ضامن و تضمین کننده امنیت اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی در وضع اقتصادی است.

غفوری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان ثلاث باباجانی تعداد دو هزار و 314 فقره بازرسی از واحدهای صنفی و غیره صنفی در سراسر شهرستان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در این بازرسی ها تعداد 121 فقره گزارش مردمی دریافت وثبت و پیگیری شده است و درهمین ارتباط 143 فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفین تشکیل و در این پرونده ها به تناسب تخلفات انجام گرفته تعداد 265 تخلف کشف شده و ثبت شده است.

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ثلاث باباجانی گفت: کل تخلفات ثبت شده به مبلغ 417 میلیون و 895 هزار و 499 ریال پرونده شده وجهت سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شده است.که تعدادی از این پرونده ها منجر به صدور و اجرای حکم شده و تعدادی هم در دست بررسی و اقدام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز