خبرگزاری کار ایران

بارندگی به تاسیسات آبرسانی شهر گهواره خسارات وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۶

در اثر باراندگی های اخیر تاسیسات آبرسانی به شهر گهواره دچار خسارت شد.

مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو گفت: در اثر بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه "توت شامی" تاسیسات آبرسانی به شهر گهواره دچار خسارت شد، که به دنبال آن خط انتقال آب در مسیر چشمه تامین کننده آب در چندین نقطه دچار شکستگی و در بعضی مسیرها آن نیز سبب انسداد شد که باعث قطع آب شهر گهواره شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دالاهو، جعفر رستمی تاکید کرد: برای رفع مشکل و تامین آب مردم از طریق تانکرهای سیار آبرسانی به مردم صورت گرفت.

مدیر امور آب وفاضلاب شهر گهواره افزود: با تلاش شبانه روزی عوامل امدادی این امور و با همکاری بخشداری و شهر داری گهواره دریک اقدام ضروری در کوتاه ترین زمان ممکن و با تجهیزات موردنیاز اقدامات لازم برای ترمیم و باسازی خطوط انتقال صورت گرفت.

رستمی تصریح کرد: شدت بارندگی و طغیان رودخانه "توت شامی" به گونه ای بود که خط انتقال را درچندین نقطه دچار حادثه کرده بود و از طرفی هم سبب گل آلودن شدن آب جشمه شد، که برای رفع و ترمیم خط انتقال مشکلات زیادی به دنبال داشت که با تلاش عوامل امدادی حادثه ایجاد شده ترمیم و مجدداً خط انتقال به مخزن ذخیره آب وصل شد.

شهرگهواره ازتوابع شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز