خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفتگو با ایلنا خبر داد:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اسلام آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۹

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه از بهره برداری فاز اول واحد تولیدی توان صنعت نوین زاگرس در شهرک صنعتی اسلام آباد غرب خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه گفت: فاز اول واحد تولیدی توان صنعت نوین زاگرس در شهرک صنعتی اسلام آباد غرب به بهره برداری رسیده است.

شاهپور قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: فاز اول این واحد تولیدی _ صنعتی با سرمایه گذاری 53 میلیارد ریال در شهرک صنعتی مذکور به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تولیدات این واحد صنعتی در زمینه پلاسیک سه تا هفت لایه جهت مصارف صنعتی و پزشکی با ظرفیت تولید 100میلیون متر مربع در سال است.

قنبری ادامه داد: با بهره برداری از این واحد صنعتی زمینه اشتغال برای 24 نفر فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه در پایان گفت: طرح واحد تولیدی توان صنعت نوین زاگرس در سال 1388 کلنگ زنی وعملیات اجرایی آن شروع شد و در حال حاضر فاز اول آن به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است که در افتتاح این واحد تولیدی معاون استاندار، امام جمعه و فرماندار اسلام آباد غرب و تعدادی دیگر از مسئولین حضور داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز