خبرگزاری کار ایران

پروینی سرپرست فرمانداری سنقر شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۲

منوچهر پروینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سنقر معرفی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری كرمانشاه در جلسه شورای اداری سنقروكلیایی گفت: در تفكر بسیجی، انجام وظیفه و فلسفه وجودی خدمت مهم است و جایگاه برای مسوول فرقی ندارد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، جلال منكرسی خدمتگزاری صادقانه و شایسته را از خصوصیات مسوولین در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حاكمیت جمهوری اسلامی در بیان كلی حاكمیت خود مردم است.

وی در این جلسه از زحمات غلامرضا حیدری فرماندار سابق سنقروكلیایی قدردانی و منوچهر پروینی را به جای وی معرفی كرد.

امام جمعه سنقروكلیایی نیز سیره پیغمبر اكرم را بهترین اسوه برای مسوولین دانست و گفت: یكی از بركات مسوولیت در نظام اسلامی حقوق حلال است چون كمك به عدل و حقیقت است و كمك به ظلم و ظالم نیست.

حجت الاسلام شمس الله برقراری افزود: انقلاب امروز ثابت كرد كه دین و عالمان دینی می توانند جامعه بشری را اداره كنند و دین برای نیاز جامعه بشری برنامه های تازه ای برای گفتن دارد.

امام جمعه سنقروكلیایی گفت: امروز وضع فلاكت بار نظام حاكم بر دو قطب غرب و شرق حاكی از اینست كه بدون اسلام و دین، سعادت و خوشبختی وجود ندارد.

نماینده مردم سنقروكلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز از خدمات صادقانه غلامرضا حیدری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی كرد.

محمد ابراهیم محبی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افتخار دانست و گفت: امروز پیروی از رهبر انقلاب، عزت و افتخار است كه با وجود تمام مشكلات، این انقلاب الگو و مدلی شده برای اداره جهان و این آسان بدست نیامده و حاصل تلاش امام (ره) رهبر معظم انقلاب و شهیدان است.

منوچهر پروینی سرپرست فرمانداری سنقروكلیایی، نیز خرد جمعی، وحدت كلمه، همدلی و اتحاد را تحت رهبری مقام معظم رهبری موجب یاس دشمنان و خشنودی مردم دانست.

گفتنی است که پروینی، قبلا به عنوان مسئول روابط عمومی استانداری کرمانشاه مشغول کار بوده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز