خبرگزاری کار ایران

حیدری طیب:

جریان انحرافی ریشه انقلاب را هدف قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۹

جریان انحرافی ریشه انقلاب و قلب نظام را هدف قرار داده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضوری وصف‌ناپذیر جشن گرفتند، اما متاسفانه عده ای معلو‌م‌الحال در قم با حمله ای سازماندهی شده به سخنرانی دکتر لاریجانی سعی در ایجاد آشوب در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سید سعید حیدری طیب افزود: با توجه به اینکه این اتفاق در حالی صورت می گیرد که مقام عظمای ولایت همگان را به وحدت، حفظ احترام مسئولان کشور به یکدیگر و پرهیز احاد ملت از اختلاف و تفرقه سفارش کرده اند.

وی تاکید کرد: این جریان همچنین باعث بی حرمتی به ساحت مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها شده است و نظر به شخصیت سیاسی و چهره اصیل و انقلابی دکتر لاریجانی که شخصی صبور با ادب و با متانت و ولایتمدار هستند، این حرکت زشت را محکوم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: دستگاه قضایی کشور و سایر دستگاه های مربوطه باید به سرعت ریشه ی عوامل اصلی این جریان را شناسایی و با آن برخورد قانونمند کنند،چرا که تخریب چهره های نظام و انقلاب به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

حیدری طیب در پایان با اشاره به وجود جریان خطرناک انحرافی در کشور، گفت: جریان انحرافی ریشه انقلاب و قلب نظام را هدف قرار داده است، همه هوشیار باشند، کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز