خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب مردم سالاری کرمانشاه:

حضور اصلاح‌طلبان در صحنه به نفع کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۵۵

دبیر حزب مردم سالاری کرمانشاه حضور اصلاح طلبان در صحنه سیاست را به نفع کشور دانست.

دبیر حزب مردم سالاری کرمانشاه در جلسه شورای مرکزی این حزب که پیرامون شرایط سیاسی کشور و چگونگی برخورد اصلاح طلبان با این شرایط تشکیل شده بود، گفت: تجربه اخیر ثابت کرده است که اداره مملکت تنها با یک تفکر ممکن نیست وضع موجود و شرایط اقتصادی فعلی نتیجه حاکمیت یکپارچه اصول گرایان بر ارکان اجرایی و قانون گذاری کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهرامی تاکید کرد: ادامه این روند به هیچ وجه به صلاح جامعه نبوده و بر مشکلات مملکت می افزاید و برای برون رفت از وضعیت فعلی چاره ای نیست جز اینکه فضای سیاسی حاکم بر کشور فضایی قابل قبول برای حضور تمام جریانهای سیاسی برای شرکت در صحنه رقابت در چارچوب قانون شود.

دبیر حزب مردم سالاری کرمانشاه عنوان داشت: البته در اردوگاه اصول گرایان کسانی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی مملکت دارند به هیچ وجه با حضور اصلاح طلبان در قدرت مخالفت نمی کنند بلکه تلاش می کنند تا با کمک حاکمیت زمینه حضور آنها را فراهم کنند.

وی افزود: با این حال متاسفانه گروهی کوچک اما حرفه ای که تنها خود را حق و سایرین را باطل می دانند هر از گاهی با جنجال آفرینی و غوغاسالاری فضای سیاسی جامعه را غبار آلود می کنند و بجای پذیرش ضعف های مدیریتی خویش در طی بیش از هفت سال اخیر فقط به فکر حفظ قدرت بوده و حیات سیاسی خویش را نه در مدیریت قابل قبول و با برنامه همراه با رضایت مردم بلکه در حذف رقیب به بهانه های نخ نما و غیر قابل قبول جستجو می کنند.

دبیر حزب مردم سالاری کرمانشاه گفت: در شرایط کنونی دغدغه اصلی اصلاح طلبان نه کسب قدرت و جولان دادن بر اریکه مدیریت کشور بلکه تلاش دلسوزانه به منظور برون رفت جامعه از شرایط نامساعد اقتصاد که بین المللی است که امیدواریم با تمهیداتی که از طرف بزرگان اصلاحات و ارکان حاکمیت اندیشیده می شود فضای سیاسی جامعه به سمتی پیش برود که شاهد حضور قدرتمند اصلاح طلبان به عنوان جریانی ریشه دار با پشتوانه عظیم مردمی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز