خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

5 هزار نفر بیکار در کرمانشاه وجود دارد

asdasd

در استان کرمانشاه حدود 5 هزار نفر بیکار وجود دارد.

کرمانشاه ـ ایلنا: استاندار کرمانشاه در بیست و ششمین جلسه طرح توسعه کشاورزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه، برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بیکاری که در استان وجود دارد باید طرح‌های اساسی و اجرایی در استان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، دادوش هاشمی با اشاره به شرایط مطلوب پیش آمده برای فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی‌، تصریح کرد: باید با ایجاد و اجرای طرح‌های اساسی در استان در زمینه کشاورزی در استان تحول و رونق اقتصادی ایجاد کرد و جوانان و فارغ‌التحصیلان بیکار کرمانشاه را از بیکاری نجات داد.

وی با بیان اینکه 5 هزار نفر در استان کرمانشاه بیکار هستند، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از لحاظ کشاورزی یک استان غنی است که جای کار بسیار دارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر افزایش درآمد خانوار در استان، گفت: عرضه محصولات بومی یکی از راه‌های افزایش درآمد خانوار است که باید در بسط و توسعه آن کوشید و با ایجاد رقابت از فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: نباید با انجام کارهای سطحی از مسئولیتی که بر دوش ما نهاده شده شانه خالی کرد و برای رسیدن به انجام کارهای اساسی سختی کار را به جان خرید تا به نتیجه دلخواه در کار برسیم.

استاندار کرمانشاه در این جلسه بر اشتغال خانگی زنان روستایی تاکید کرد و گفت: با ایجاد کارهای نو و جدید فرهنگ اشتغال را در بین افراد جامعه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ کم کاری را از استان خارج کنیم و با کارهای بنیادی و اساسی در استان کاری برای مردم این مرز و بوم انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز