خبرگزاری کار ایران

مسئول دارالقرآن کریم استان کرمانشاه:

موسسه قرآنی «ذاکرین» شهر ماهیدشت افتتاح می شود

asdasd

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح موسسه قرآنی ذاکرین شهر ماهیدشت خبر داد.

ایلنا - کرمانشاه: مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا گفت: موسسه قرآنی ذاکرین شهر ماهیدشت روز پنجشنبه، 30 شهریور ماه با حضور محمد مهدی بحرالعلوم، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن کریم کل کشور و مسئولین محلی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسمعلی ابراهیمی افزود: موسسه ذاکرین با دریافت مجوز از دارالقرآن کریم استان کرمانشاه و به صورت موقت کار خود را رسما آغاز خواهد کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: موسسه یاد شده در زمینه های روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن فعالیت می کند.

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: سخنران ویژه این مراسم محمد مهدی بحرالعلوم، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن کریم کل کشور می باشند و موضوعات مورد بحث در زمینه مدیریت و مسائل موسسات خواهد بود.

وی افزود: هدف از افتتاح این موسسات بسط و گسترش فعالیت های قرآنی در مناطق محروم خواهد بود.

ابراهیمی گفت: وظیفه دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی و نظارت همچنین هدایت و حمایت از موسسات قرآنی است و این موسسه با توجه به نیاز ضروری منطقه تاسیس و راه اندازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز