خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه خبرداد:

1.5 میلیون نفر مسافر در روزهای عادی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۸

کل سفرهای درون شهری کرمانشاه یک میلیون و 500 هزارنفر در روزهای عادی است که در روزهای پایانی سال به روزانه یک میلیون و 800 هزار نفر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در شرکت واحد اتوبوسرانی در دست اجراست و با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد، از آماده باش ناوگان اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، افشین لرزنگنه افزود: تمام نقاط پرتردد که شاهد تجمع مسافران در روزهای پایانی سال خواهند بود، شناسایی شده‌اند و با افزایش ساعت فعالیت، ناوگان اتوبوسرانی از نخستین ساعات روز به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در دو سه ماه اخیر 93 اتوبوس خارج از ناوگان، باز فعال شده‌‌اند که با فعال‌سازی آنها مجموع اتوبوس‌های فعال در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه به 300 اتوبوس رسیده است، افزود: فعال شدن این تعداد اتوبوس، حجم جابجایی مسافران به وسیله این ناوگان را به میزان 75 هزار نفر در روز افزایش داده است.

لرزنگنه با بیان این که هر ساله در روزهای پایانی سال ما با افزایش ترددها و ترافیک در شهر مواجه می‌شویم که در تلاشیم حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت و امکانات به شهروندان خدمات رسانی کند تا کمتر شاهد انسداد معابر و سنگین شدن ترافیک در این روزها باشیم، گفت: کل سفرهای درون شهری کرمانشاه یک میلیون و 500 هزارنفر در روزهای عادی است که در روزهای پایانی سال به روزانه یک میلیون و 800 هزار نفر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه در ادامه با تأکید بر اینکه در نقاطی که تجمع مسافر را داشته باشیم ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت بیشتر به خدمات رسانی می‌پردازند، به بازگشایی نمایشگاه بهاره اشاره کرد و گفت که برای سهولت دسترسی و تردد شهروندان و ارتباط نمایشگاه به شمال و جنوب شهر، علاوه بر اتوبوسهای مسیر، از خطوط ویژه تاکسی ون و 20 دستگاه مینی بوس برای جابجایی مسافران و بازدیدکنندگان نمایشگاه، استفاده می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان در روزهای پایانی سال که حجم سفرها به شدت افزایش می یابد برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین و قفل شدن خیابان ها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و کمتر با خودروی شخصی خود سفر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز