خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

سدهای متعدد در کرمانشاه به شكوفایی گردشگری كمك می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۳

با توجه به اجرای سدهای متعدد در استان خوشبختانه یك ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری و بازدید مسافرین و گردشگران بوجود آمده است و این موضوع می تواند به شكوفایی صنعت گردشگری استان بیش از پیش كمك کند.

استاندار كرمانشاه با اشاره جاذبه های طبیعی موجود در استان، گفت: موقعیت جغرافیایی استان و قرارگیری در مسیر زوار عتبات عالیات و امكان توسعه تورهای گردشگری و زیارتی بین استان كرمانشاه و كشور عراق باعث شده كه كرمانشاه همواره میزبان مسافرین بسیاری به ویژه در ایام نوروز باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی افزود: وجود مناطق حفاظت شده و امكان ایجاد توسعه تورهای گردشگری و همچنین علاقمندی به تنوع جاذبه های گیاهی، صنعت گردشگری در استان را بیش از پیش توسعه و رونق بخشیده است.

هاشمی در ادامه، جاذبه ها و آثار باستانی متعدد نظیر مجموعه جهانی بیستون، مجموعه فرهنگی- تاریخی طاقبستان، معبد آناهیتا، طاق گرا و... را از جاذبه های باستانی استان كرمانشاه عنوان كرد.

وی به دیگر شاخصه های فرهنگی استان اشاره كرد و گفت: تنوع فرهنگی و قومی و همچنین جاذبه های مردم شناسی شامل؛ آداب زندگی، لباس، معیشت، گویش، مذهب و آئین موسیقی و... در استان كرمانشاه گویای فرهنگی غنی این استان است.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای سدهای مختلف در استان، اظهار داشت: با توجه به اجرای سدهای متعدد در استان خوشبختانه یك ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری و بازدید مسافرین و گردشگران بوجود آمده است و این موضوع می تواند به شكوفایی صنعت گردشگری استان بیش از پیش كمك کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز